سرهنگ رحمانی به دفاع پرس خبر داد؛

ترافیک پُرحجم در مسیرهای رفت و برگشت مرزهای سه‌گانه غرب کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: ترافیک در محور‌های ایلام- مهران، چذابه و شلمچه در هر دو مسیر رفت و برگشت پرحجم گزارش شده است و خوشبختانه مشکل خاصی نیست.
کد خبر: ۳۱۵۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲ - 27October 2018

ترافیک پُر حجم در مسیرهای رفت و برگشت مرزهای سه گانه کشورسرهنگ «نادر رحمانی» رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، با اشاره به  آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای موالصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر در اغلب محور‌های استان‌های ایلام و کردستان و همچنین محور‌های «حمیل- ایلام» و «حمیل - کرمانشاه» گردوغبار جریان دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت محورهای منتهی به مرزهای سه‌گانه کشور، گفت: ترافیک در محور‌های «ایلام- مهران»، «چذابه و شلمچه» در هر دو مسیر رفت و برگشت پرحجم گزارش شده است و خوشبختانه مشکل خاصی نیست.

سرهنگ رحمانی با بیان اینکه هنور هم ظرفیت خالی در پارکینگ‌های موجود در سه مرز داریم، افزود: با توجه به اینکه در حال حاضر بازگشت زوار از کشور عراق را داریم از این لحاظ می‌توان گفت که در  پارکینگ‌های موجود در مرز‌های سه‌گانه ظرفیت برای پارک خودرو وجود دارد.

وی با اشاره به ترافیک در ورودی کلانشهر‌ها سنگین است، خاطرنشان کرد: ترافیک در آزادراه‌های «قزوین- کرج» و «کرج- تهران» محدوده‌های پل فردیس، پل کلاک، گرمدره و ورودی شیخ فضل‌الله سنگین است.

سرهنگ رحمانی ادامه داد: ترافیک در جاده مخصوص کرج، شهریار- تهران و پاکدشت - تهران نیمه سنگین و قم- تهران و ساوه- تهران پرحجم است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به بارش باران در اغلب محور‌های گیلان و گلستان، گفت: در محور‌های سراب- اردبیل، اهر- کلیبر و بستان‌آباد- زنجان مه گرفتگی و کاهش دید برای راننده گزارش شده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار