سردار حسن زاده در گفت‌وگو با دفاع پرس:

خانواده شهدا در سفر اربعین پیام آوران ایثار و شهادت اند

فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان گفت: ما در زمان جنگ فکرش را هم نمی‌کردیم که راه کربلا روزی اینگونه باز شود که یک لشکر چند میلیونی از زائران به سمت حرم امام حسین (ع) بروند. خانواده شهدا در این سفر پیام‌آوران ایثار، شهادت و جهاد هستند.
کد خبر: ۳۱۵۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ - 27October 2018

خانواده شهدا در سفر اربعین پیام آوران ایثار و شهادت هستندسردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان در خصوص اعزام 105 خانواده شهید به سفر اربعین حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس اظهار داشت: این حرکت بسیار خوب و ارزشمند است و اعزام مادران و همسران شهدا به کربلا که یادآوری یکسری موضوعات مهم در تاریخ است.

وی اضافه کرد: اگر ملت ایران اعم از جوان و پیر، زن و مرد درکمال آرامش و امنیت به سفر اربعین می‌روند، به برکت خون شهدا و رشادت های آنها است.

فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان افزود: ما در زمان جنگ فکرش را هم نمی‌کردیم که راه کربلا روزی اینگونه باز شود که یک لشکر چند میلیونی از زائران به سمت حرم امام حسین (ع) بروند. خانواده شهدا در این سفر پیام‌آوران ایثار، شهادت و جهاد هستند.

سردار حسن زاده در خصوص پخش محصولات فرهنگی از سوی خانواده شهدا، گفت: دشمنان قصد دارند که روابط مردم ایران و عراق را خدشه دار کنند، در حالی که مردم این دو کشور با یکدیگر دوست هستند. خانواده شهدا نیز برای استحکام این رابطه محصولات فرهنگی را در این سفر معنوی پخش  می کنند که تاثیر زیادی خواهد داشت.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار