مسئول موکب یالثارات الحسین (ع) لرستان:

موکب یا لثارات الحسین (ع) 4 روز در نجف پذیرای زائرین بود

مسئول موکب یالثارات الحسین (ع) لرستان گفت: موکب یالثارات الحسین (ع) در جمع مواکب استان لرستان به مدت یک هفته در شهر نجف اشرف حضور داشته و طی مدت 4 شبانه روز از زائرین اربعین حسینی در این موکب پذیرایی شده است.
کد خبر: ۳۱۵۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶ - 27October 2018

موکب یا لثارات الحسین (ع) در طی 4 روزدر شهر نجف پذیرای زائرین بودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، «مراد ساکی» مسئول موکب یالثارات الحسین (ع)  امروز در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: پیاده روی اربعین، به پیروی از استقامت حضرت زینب (ع)، گامی در راه ترویج معارف مکتب عاشوراست.

وی گفت: موکب یالثارات الحسین (ع) در جمع مواکب استان لرستان به مدت یک هفته در شهر نجف اشرف حضور داشته و طی مدت ۴ شبانه روز از زائرین اربعین حسینی در این موکب پذیرایی شده است.

ساکی با اشاره به تعداد خادمینی که به صورت افتخاری در این موکب خدمت می کردند، افزود: تعداد 30 خادم با اسکان یک هزار و 500 نفر و با پذیرایی سه وعده صبحانه، ناهار و شام، به زائرین حسینی خدمت نموده اند.

مسئول موکب یالثارات الحسین (ع) با بیان اینکه کمک‌های مردمی نقش مؤثری در تأمین هزینه‌‌های پذیرایی از زائرین اربعین حسینی دارند، عنوان کرد: در میان خادمین کارمندانی وجود دارد که بدون حق مأموریت در حال فعالیت هستند و ما بحث جمع آوری نذورات را از  محرم و همزمان با گرفتن پرونده موکب آغاز کردیم.

وی با بیان اینکه ما بحث جمع آوری نذورات را از 15 محرم همزمان با گرفتن مجوز موکب شروع کردیم، تصریح کرد: جمع‌آوری نذوات به ارزش بالای 50 میلیون تومان در مدت زمان کوتاه چیزی بود که انتظار آن را نداشتیم، ولی خوشبختانه صورت گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها