برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس در مهران

مسئول روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان ایلام از برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس در ایام اربعین حسینی در مهران خبر داد.
کد خبر: ۳۱۵۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵ - 28October 2018

برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس در مهرانبه گزارش دفاع پرس از ایلام، «سجاد لطفی» مسئول روابط عمومی و تبلیغات اداره‌‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان ایلام اظهار داشت: نمایشگاه عکس دفاع مقدس از 26 مهر تا 12 آبان ماه پذیرای علاقه مندان خواهد بود.

لطفی گفت: در این نمایشگاه عکس و پوستر در زمینه دوران دفاع مقدس با موضوع رشادت های رزمندگان اسلام در طول هشت سال جنگ تحمیلی در دو شیفت صبح و عصر در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام گفت: در ایام پیاده روی اربعین حسینی بیش از 50 تابلو بنر با موضوع دفاع مقدس و اربعین حسینی با مشارکت بانک مهر اقتصاد و همچنین سپاه ناحیه مهران در مسیر پیاده روی اربعین حسینی نصب شده است.

وی هدف از برپایی این نمایشگاه را ترویج و توسعه ارزش های دفاع مقدس در بین اقشار مختلف مردم برشمرد و خاطرنشان کرد: هنر به ویژه عکس نقش مهمی در انتقال مفاهیم ارزشی و به خصوص فرهنگ ایثار و شهادت دارد که این نمایشگاه پذیرای نسل جوان در مسیر پیاده روی اربعین حسینی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار