با آغاز موج بازگشت زوار حسینی؛

ترافیک در مسیر برگشت زوار نیمه‌سنگین است

رییس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: با موج بازگشت زوار، مسیر عبور زائران از محور حمیل - اسلام‌آباد غرب و کرمانشاه - همدان، ترافیک نیمه سنگین است.
کد خبر: ۳۱۵۸۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹ - 28October 2018

ترافیک در مسیر برگشت زوار نیمه سنگین استبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، سرهنگ «محمد حیدری» رییس پلیس راه استان کرمانشاه، با اشاره به این‌که در محور‌های اسلام‌آباد غرب به سمت پل دختر و بالعکس و همچنین اسلام‌آباد غرب به سمت سر‌آبله استان ایلام محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود، اظهار داشت : تردد وسایل باربری از جمله انواع تریلر، کامیون و کامیونت از این مسیر‌ها ممنوع است و فقط حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از این مسیر اجازه عبور و مرور دارند. 

به گفته وی محدودیت ترافیکی در این مسیر‌ها تا ۱۳ آبان‌ماه ادامه دارد.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه اضافه کرد: نیرو‌های پلیس راه استان شبانه روز نسبت به پوشش ترافیکی مسیر‌های تردد زوار اقدام می‌کنند و گروه‌های ثابت و سیار دستگاه‌های امدادی مرتبط با حوادث جاده‌ای به‌صورت شبانه روزی در محور‌های مسیر تردد زوار در حال خدمت‌رسانی هستند.

حیدری گفت: نماینده شرکت‌های بیمه‌ای برای ارائه خدمات بیمه‌ای در تصادفات خسارتی در مقابل پاسگاه‌های پلیس راه کرمانشاه، همدان و  کرمانشاه خسروی مستقر هستند تا در کمترین زمان ممکن به تصادفات خسارتی رسیدگی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار