مسئول بسیج دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد:

زنگ استکبارستیزی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته می‌شود

«سید محمدلطیف ارجمند» از نواخته شدن زنگ استکبارستیزی در مدارس استان در روز 13 آبان خبر داد.
کد خبر: ۳۱۵۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷ - 28October 2018

زنگ استکبارستیزی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، «سید محمدلطیف ارجمند» مسئول بسیج دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد، امروز (یکشنبه) در نشست خبری، شعار هفته بسیج دانش‌آموزی امسال را «دانش‌آموز انقلابی و مدرسه انقلابی» عنوان کرد و اظهار داشت: در این هفته 21 عنوان برنامه در 17 حوزه بسیج دانش‌آموزی استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در همه برنامه‌ها دانش‌آموز محوری را ملاک قرار داده‌ایم، افزود: تجلیل از رتبه‌های برتر علمی، برگزاری مسابقات ورزشی خاص پیشگامان، برگزاری مانور رسانه‌ای در فضای مجازی و سخنرانی بصیرتی با موضوع دستاوردهای انقلاب از مهم‌ترین این برنامه‌ها است.

مسئول بسیج دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دومین روز از هفته بسیج دانش‌آموزی همزمان با روز اربعین برگزاری مراسم عزاداری اربعین توسط هیئت‌های دانش‌آموزی را خواهیم داشت.

ارجمند از برگزاری مسابقه بزرگ دانش‌آموزی با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی خبر داد و بیان کرد: این مسابقه ویژه دانش‌آموزان متوسطه دوم بوده و در راستای مقابله با توطئه‌های دشمن برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه و ائمه جمعه سراسر استان، برگزاری نشست‌های معرفتی بصیرتی ویژه فرماندهان پیشگام بسیج دانش‌آموزی، سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه توسط دانش‌آموزان واحد‌های پیشگام و حضور سازمان یافته  دانش‌آموزان بسیجی در مصلاهای نماز جمعه از دیگر برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در کهگیلویه و بویراحمد است.

مسئول بسیج دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد اجرای برنامه پدافند غیرعامل در برخی مدارس استان، سخنرانی بصیرتی در سطح مدارس با موضوع استکبارستیزی و دستاوردهای انقلاب و نواختن زنگ استکبارستیزی در مدارس استان را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی عنوان کرد.

ارجمند با اشاره به اینکه 75 هزار و 704 نفر از دانش‌آموزان استان عضو بسیج دانش‌آموزی هستند، عنوان کرد: برنامه‌ریزی لازم برای حضور سازمان‌یافته این دانش‌آموزان در راهپیمای روز ملی مبارزه با استکبار جهانی انجام شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار