یکی از راهپیمایان طریق الحسین (ع):

مکر آمریکا و اسراییل در ایجاد اختلاف بین ایرانی و عراقی کار ساز نشد

سیداحمد فقهی گفت: دسیسه امریکا و صهیونیست برای ایجاد اختلاف بین ایران و عراق کارساز نشد.
کد خبر: ۳۱۵۹۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۵ - 29October 2018

مکر آمریکا و اسراییل در ایجاد اختلاف بین ایرانی و عراقی کار ساز نشدیکی از جوانان دهه هفتادی در پیاده روی طریق الحسین به سمت کربلا در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس اظهار داشت: بنده برای دومین بار است که در این اجتماع بزرگ حضور پیدا کردم و هدف از این حضور را اتحاد بین شیعه و سنی می‌دانم.

وی گفت: اهل بیت دین ما را با مشقت و سختی حفظ کردند و ما باید قدردان این موضوع باشیم که حضور در پیاده روی اربعین نیز کمک بزرگی به حفظ دین در این زمانه خواهد کرد.

سیداحمد فقهی ادامه داد: این مسیر راه رسیدن به خداست و من به شخصه درس یزرگ انسانیت را در این مسیر می‌بینم. این مسیر درس‌های فراوانی برای افراد دارد. همه از جان و دل مایه می‌گذارند از کوچک و بزرگ گرفته تا پیر و جوان حتی با پا‌های تاول زده انگیزه دارند که به عشق امام حسین (ع) خودشان را به کربلا برسانند.

این جوان دهه هفتادی افزود: من به مدت یک هفته با هر سختی که بود درس و دانشگاه را رها کردم و خودم را به این اجتماع رساندم، اما این مسیر درس‌ها و دانشگاه‌های بسی عظیم‌تر و بهتر برای من دارد که قطعا در زندگی به درد من می‌خورد.

وی اظهار داشت: دسیسه آمریکا و صهیونیسم این بود که با ایجاد اختلاف بین ایران و عراق راهپیمایی عظیم اربعین را کمرنگ کند لذا با توجه به تراکم جمعیتی که می‌بینید این دسیسه نیز موفق نشد و همه با هر سختی و مشقتی بود حتی مشکلات اقتصادی باز خودشان را به این مسیر رساندند.

فقهی ادامه داد: ایران و عراق همیشه دوست و برادر یکدیگر هستند و می‌مانند و هیچ وقت از هم جدا نمی‌شوند و هیچ مکر و برنامه‌ای در این زمینه کارساز نخواهد بود.

وی در آخر گفت: در حال حاضر مدافعان حرم بدون اینکه امام خود را ببینند باز جان خود را در این زمینه می‌گذارند و به نظر من شاید تنها جایی که هر آدمی می‌تواند امام زمان (عج) خود را ببیند همین مسیر طریق الحسین (ع) است. عراقی‌ها قطعا از امام حسین (ع) برکاتی را می‌بینند که با جان و دل کار می‌کنند.

انتهای پیام/ 112

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حب الحسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۶
0
0
سلام، عشق حسین پیر و جوان رو مجذوب خودش می کنه،آفرین به شما و این حوان حسینی، ممنون بابت زحماتتون، اجرتون با حسین
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار