معاون پرورشی آموزش و پرورش استان سمنان:

دین‌محوری، اخلاق‌محوری و دانش‌محوری سه اولویت بسیج دانش آموزی

«قاسم شریفی» گفت: امروز حرکت در راستای «دین‌محوری»، «اخلاق‌محوری» و «دانش‌محوری» با اولویت توجه به دانش‌های مفید از اهم فعالیت‌های تشکل‌های دانش‌آموزی استان سمنان به‌ویژه بسیج دانش‌آموزی است.
کد خبر: ۳۱۵۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۵ - 28October 2018

«دین‌محوری»، «اخلاق‌محوری» و «دانش‌محوری» اولویت اول بسیج دانش آموزیبه گزارش دفاع پرس از سمنان، «قاسم شریفی» معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان  در جلسه ستاد پشتیبانی سازمان بسیج دانش‌آموزی استان سمنان با نماینده ولی فقیه در این استان اظهار داشت: با تلاش‌های انجام‌شده در حوزه بسیج دانش‌آموزی استان سمنان، این قشر مؤثر بسیج توانست در جشنواره استانی مالک اشتر، رتبه نخست را از میان همه اقشار بسیج به خود اختصاص دهد.

وی افزود: فعالیت‌های مناسب تشکل‌های دانش‌آموزی در استان سمنان سبب شده است تا آموزش و پرورش این استان رتبه نخست حوزه فعالیت‌های حوزه پرورشی را از آن خود کند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان با تأکید بر لزوم حفظ این جایگاه در حوزه تعلیم و تربیت این استان تصریح کرد: این مهم تنها با حرکت در مسیر کیفی‌سازی فعالیت‌های تربیتی امکان‌پذیر بوده و آموزش و پرورش استان سمنان نیز در همین مسیر حرکت می‌کند.

شریفی با اشاره به انتظارات نماینده ولی فقیه در استان سمنان از آموزش و پرورش این استان در راستای تربیت دانش‌آموزان اضافه کرد: امروز حرکت در راستای «دین‌محوری»، «اخلاق‌محوری» و «دانش‌محوری» با اولویت توجه به دانش‌های مفید از اهم فعالیت‌های تشکل‌های دانش‌آموزی استان سمنان به‌ویژه بسیج دانش‌آموزی است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به حمایت‌های نماینده ولی فقیه در این استان از فعالیت‌ها و برنامه‌های نظام تعلیم و تعلم استان سمنان یادآور شد: این حمایت‌ها و توجه آیت‌الله شاهچراغی به آموزش و پرورش استان سمنان، آینده کشور را تضمین و نسل جدید را برای آینده‌سازی کشور آماده می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار