فرمانده قرارگاه اربعین شلمچه خبر داد؛

آماده شدن خطوط ریلی و اتوبوسی برای انتقال زوار از مرزشلمچه

دهقان گفت: در مرزشلمچه به اندازه کافی خط ریلی و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس برای بازگشت زائران فراهم شده است و مواکب هم تا چند روز پس از اربعین به خدمات رسانی خواهند پرداخت.
کد خبر: ۳۱۶۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۴ - 29October 2018

آماده شدن خطوط ریلی و اتوبوسی برای انتقال زوار از مرزشلمچهبه گزارش دفاع پرس از اهواز، «قدرت الله دهقان» فرمانده قرارگاه اربعین شلمچه عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با وجود اینکه موج بازگشت زائران آغاز شده است، اما هنوز در مرز شلمچه خروج اتباع ادامه دارد و حدود ۱۰۰ هزار زائر از میان اتباع غیر ایرانی از مرز شلمچه گذر کرده اند.

 وی از باز بودن بی وقفه مرز شلمچه برای تردد زائران خبر داد و گفت: مرز شلمچه برای تردد زائران باز می ماند و زائران در هر زمان قادر هستند از مرز شلمچه خارج و یا وارد کشور شوند.

فرمانده قرارگاه اربعین شلمچه با اشاره به آغاز بازگشت حجمی زائران، از فراهم سازی امکانات برای جابه جایی زائران به عمق کشور خبر داد و بیان کرد: در مرزشلمچه به اندازه کافی خط ریلی و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس برای بازگشت زائران فراهم شده است و مواکب هم تا چند روز پس از اربعین به خدمات رسانی خواهند پرداخت.

دهقان در پایان بر امنیت پارکینگ ها در مرز شلمچه تاکید کرد و گفت: در پارکینگ شلمچه کمترین وجه موصوب ستاد اربعین کشور دریافت می شود و برای تامین امنیت پارکینگ شلمچه، حدود ۶۰ نیروی خدماتی به کارکیری شده اند تا آسیبی به خودروهای زائرین نرسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار