نماینده ولی فقیه در استان گلستان:

نقش شهدا و رزمندگان همواره باید برجسته‌سازی شود

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: نقش شهدا و رزمندگان همواره باید برجسته‌سازی شود و این را حادثه کربلا به ما آموخت و امیدواریم بتوانیم زحمات رزمندگان و از خودگذشتگی‌های شهدای استان گلستان در دوران دفاع مقدس را به نسل‌های آینده انتقال دهیم.
کد خبر: ۳۱۶۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹ - 31October 2018

به گزارش دفاع پرس از گرگان، آیت‌الله «نورمفیدی» نماینده ولی فقیه در استان گلستان، ضمن بازدید از روند ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان، با سردار «علی ملک شاهکوهی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

نقش شهدا و رزمندگان همواره باید برجسته سازی شود

در این دیدار که جمعی از فرماندهان و پیشکسوتان استان گلستان در هشت سال دفاع مقدس نیز حضور داشتند؛ آیت‌الله «نورمفیدی» ضمن ارزشمند شمردن حرکت عظیم اربعین حسینی، اظهار داشت: نقش شهدا و رزمندگان همواره باید برجسته سازی شود و این را حادثه کربلا به ما آموخت و امیدواریم بتوانیم زحمات رزمندگان و از خودگذشتگی‌های شهدای استان گلستان در دوران دفاع مقدس را به نسل های آینده انتقال دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان افزود: به این منظور باید یادبود شهدا را در جامعه بعنوان یک اثر جاودانه در جامعه گسترش دهیم و اگر این پایدار بماند، انقلاب اسلامی ایران نیز پایدار خواهد ماند و اگر شهدا را فراموش کنیم، بقای انقلاب به مخاطره خواهد افتاد.

وی در خصوص ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس گلستان گفت: ان‌شاء‌الله‌ این مرکز و یادبود شهدا برای اینکه برای آیندگان بماند و سرمشق باشد به بهره‌برداری برسد لذا لازم است به این منظور جلسه‌ای با حضور مسئولین ارشد و متولیان بودجه استان تشکیل شود تا در خصوص واگذاری اعتبار به این پروژه، برنامه‌ریزی و تصمیم جدی گرفته شود.

نقش شهدا و رزمندگان همواره باید برجسته سازی شود

// منتشر نشود/// نقش شهدا و رزمندگان همواره باید برجسته سازی شود

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار