رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:

حفظ اتحاد مردم و مسئولان لازمه پیروزی در مقابل توطئه‌های دشمنان است

حجت‌الاسلام «سید جواد خاضع» با بیان اینکه حفظ اتحاد و انسجام مردم و مسئولان لازمه پیروزی در مقابل توطئه‌های دشمنان است، گفت: اگر این پیچ تاریخی را پشت سر بگذاریم، به طور یقین توطئه‌های دشمنان با شکست مواجه خواهد شد.
کد خبر: ۳۱۶۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹ - 31October 2018

حفظ اتحاد و انسجام مردم و مسئولان لازمه پیروزی در مقابل توطئه های دشمنان استبه گزارش دفاع پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سیدجواد خاضع» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز در نشست کمیته مراسم ستاد برگزاری یوم‌الله 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، ضمن تسلیت اربعین و ایام حزن انگیز دهه آخر ماه صفر، اظهار داشت: روز گذشته شاهد حضور بیش از 20 میلیون زائر اربعین از حدود 40 کشور جهان در کربلای معلی بودیم. 

وی در ادامه با بیان اینکه نشست ستاد برگزاری یوم‌الله 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: کمیته مراسم زیرمجموعه این ستاد بوده و با هدف برگزاری هرچه باشکوه‌تر روز ملی مبارزه با استکبار جهانی تشکیل شده است.

خاضع اهمیت و حساسیت 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را یادآور شد و اضافه کرد: با توجه به جنگ روانی ترامپ برای تحریم کشورمان و اینکه روز 13 آبان را برای اعمال این تحریم‌ها قرار داده، اهمیت حضور در راهپیمایی این روز را بیشتر می‌کند.

وی اقدامات اقتصادی برای حذف و تضعیف قدرت اقتصادی کشور، مصادره اموال و دارایی‌های ایران، حمایت از سازمان جهنمی منافقین و فضاسازی بر علیه ایران برای محدودسازی و تغییر نظام را از مهم‌ترین اقدامات آمریکا برای ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی ایران دانست. 

خاضع یادآور شد: 40 سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی گذشته و اکنون نسل نوجوان و جوانی که دوران قبل از انقلاب را ندیده‌اند، برای آنها خلاء‌هایی ایجاد شده که نیاز‌مند اطلاع‌رسانی و تبیین دستاوردهای بعد از انقلاب اسلامی هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه آمریکا با عزت، استقلال و پیشرفت کشور ایران مشکل دارد، ابراز داشت: آمریکا قبل از انقلاب ده‌ها هزار مستشار در کشور داشته و در امور داخلی ایران، عزل و نصب و همچنین قوانین کشور دخالت می‌کرد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا منابع کشور را قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به غارت می‌برد و اکنون به دنبال تسلط دوباره بر کشور ما است، تاکید کرد: در گذشته رابطه ما با آمریکا، رابطه ارباب و رعیتی بود اما اکنون نظام مقدس جمهوری اسلامی زیر بار ظلم و ستم نمی‌رود.

خاضع ضمن تاکید بر اینکه آمریکا به جنگ ترکیبی روی آورده که هدف آن فشار بر مردم و تغییر رویه مسئولان کشور است، خاطرنشان کرد: تا زمانی که مردم طرفدار و حامی انقلاب و نظام هستند، آمریکا نمی‌تواند به اهداف شوم خود برسد.

این فعال فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد حضور مردم را یکی از مولفه‌های اصلی انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران با حضور مردم به پیروزی و اقتدار رسید و اکنون با پشتوانه مردمی در جنگ‌های ترکیبی و اقتصادی دشمن نیز پیروز خواهد شد. 

وی با بیان اینکه حفظ اتحاد و انسجام مردم و مسئولان لازمه پیروزی در مقابل توطئه‌های دشمنان است، ابراز داشت: اگر این پیچ تاریخی را پشت سر بگذاریم، به طور یقین توطئه‌های دشمنان با شکست مواجه خواهد شد.

خاضع تصریح کرد: امسال مردم ایران اسلامی باشکوه‌تر از دیگر سال‌ها شعار «مرگ بر آمریکا و مرگ بر استکبار» را فریاد می‌زنند تا با پیروی از شعار «هیهات من الذله»، اعلام کنند که هرگز زیربار ذلت دشمنان نخواهند رفت و اجازه بازگشت آمریکا به کشور را نخواهند داد. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: برای برگزاری راهپیمایی 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، تمهیداتی اندیشیده شده است. 

وی با بیان اینکه تبلیغات میدانی انجام شده و یا در حال انجام است، یادآور شد: صدا و سیما نیز در زمینه برنامه‌های تبلیغی و تحلیلی در حال فعالیت است.

خاضع برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری و کرسی‌های آزاداندیشی در مدارس و دانشگاه‌ها را یادآور شد و ادامه داد: برگزاری ایستگاه نقاشی و کاریکاتور در روز راهپیمایی و نواخته شدن زنگ استکبارستیزی در مدارس مدنظر است.

این فعال فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد استفاده از ظرفیت فضای مجازی و تولید محتوا، اطلاع‌رسانی و چگونگی ضرورت مبارزه با استکبار جهانی از طریق رسانه های مکتوب و مجازی را خواستار شد و ابراز داشت: باید در راستای بصیرت‌افزایی و تبیین اهداف و آرمان‌های انقلاب و مبارزه با توطئه های استکبار گام برداریم.

وی با بیان اینکه 13 آبان نه تنها روز دانش‌آموز، بلکه روز جهانی مبارزه با استکبار نیز هست، خاطرنشان کرد: همه اقشار مختلف مردمی با توجه به ضرورت مبارزه با استکبار جهانی و دفاع از انقلاب و منافع ملی، در این راهپیمایی باشکوه حضور داشته باشند.

خاضع از دستگاه‌ها، نهادها و سازمان‌ها خواست تمهیدات لازم در راستای برگزاری و حضور باشکوه‌تر مردم در راهپیمایی 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را در نظر بگیرند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه راهپیمایی در شهر یاسوج از ساعت 9 و 30 دقیقه از میدان هفتم تیر به سمت خیابان آیت‌الله طالقانی برگزار می‌شود و در نهایت تجمع در خیابان جمهوری اسلامی خواهد بود، گفت: طبق هماهنگی ستاد مرکزی، سخنران راهپیمایی «علیرضا زاکانی» رئیس مجمع عالی بسیجیان کشور خواهد بود. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار