سرپرست فرمانداری کوهدشت خبر داد؛

اسکان ۱۹ هزار زائر اربعین حسینی در شهرستان کوهدشت

محمد رضا آزاد بخت گفت: ۱۹ هزار و ۹۰۰ زائر حسینی در ایام اربعین که از مسیر شهرستان کوهدشت عبور کردند، توسط ستاد اربعین این شهرستان اسکان داده شدند.
کد خبر: ۳۱۶۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۴ - 31October 2018

اسکان 19 هزار زائر اربعین حسینی در شهرستان کوهدشتبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، «محمدرضا آزادبخت» سرپرست فرمانداری کوهدشت ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان کوهدشت که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: از افتخارات مردم کوهدشت و برخی دیگر از شهرهای استان لرستان این است که در مسیر زائرین ابا عبد الله الحسین (ع) قرار دارند و در ایام اربعین میزبان این عزیزان بودند.

وی گفت: 19هزار و 900 زائر حسینی در ایام اربعین که از مسیر شهرستان کوهدشت عبور کردند، توسط ستاد اربعین این شهرستان اسکان داده شدند.

آزادبخت با اشاره به اینکه بیشتر هزینه های پذیرایی از زائرین اربعین حسینی(ع) از نذورات مردم تأمین شد، افزود: 3 موکب شهرستان کوهدشت در میدان کشاورز، بهشت‌ زهرا و دوراهی درب‌گنبد به زائران اربعین خدمت‌رسانی داشته، 88 هزار و 500 نفر نیز از زائران در این موکب‌ها پذیرایی شده‌اند.

سرپرست فرمانداری کوهدشت  در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به برگزاری مراسم 13 آبان در شهرستان کوهدشت، بیان کرد: سخنران این مراسم در کوهدشت حجت‌الاسلام طهماسبی امام‌جمعه این شهرستان خواهد بود.

وی برگزاری مراسم 13 آبان را در شرایطی که دشمن قسم خورده ملت ایران فشارهای اقتصادی و روانی خود را بیش از پیش کرده است، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی دانست و تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی باید پاسخگوی نیازهای مردم باشند و سعی ما بر این است که مشکلات مردم نیز با مراجعه به نهادهای مرتبط مرتفع شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار