خدمات رسانی به زائران در مرز مهران تا پایان هفته ادامه دارد

مسئول قرارگاه اربعین آستان قدس رضوی گفت: ایستگاههای سیار این آستان مقدس در مرز مهران خدمات رسانی خود در قالب ارائه غذا به زائران درحال بازگشت را تا پایان هفته جاری ادامه می دهند.
کد خبر: ۳۱۶۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۹ - 31October 2018

خدمات رسانی به زائران در مرز مهران تا پایان هفته ادامه داردبه گزارش گروه سایر رسانه ها دفاع پرس، محسن منصوری مسئول قرارگاه اربعین آستان قدس رضوی روز چهارشنبه اظهار داشت: زائران از دیشب در حال بازگشت از کربلا و عبور از مرز مهران هستند لذا ایستگاه های سیار آستان قدس رضوی در قالب سه تریلی، سه کامیون و سه خودرو وانت نیسان در نقطه صفر مرزی مستقر شده اند.

وی اظهار داشت: آشپزخانه آستان قدس رضوی در مرز مهران روزانه بیش از 150 هزار پرس غذا به صورت صبحانه، ناهار و شام تهیه کرده و از طریق ایستگاه های سیار بین زائرانی که از مرز مهران به ایران وارد می شوند، توزیع می کند.

وی گفت: خدمات این ایستگاه ها از ساعت چهار و 30 دقیقه صبح آغاز می شود و تا پاسی از شب ادامه دارد.

مدیر عامل بنیاد کرامت امام رضا (ع) افزود: همچنین ایستگاه های سیار آستان قدس رضوی در ساعات بین صبحانه، ناهار و شام، کیک، کلوچه و آب آشامیدنی بین زائران توزیع می کنند.

وی اظهار داشت: 700 خادم در ایستگاه های سیار، 300 آشپز در آشپزخانه و 70 نفر در انبار مربوط به آستان قدس رضوی در مرز مهران در حال خدمات رسانی به زائران هستند.

وی گفت: ساختمان ستاد اربعین آستان قدس رضوی در مرز مهران برای استراحت شبانه زائرانی که بضاعت مالی ندارند، آماده خدمات رسانی است.

منصوری افزود: آستان قدس رضوی امسال علاوه بر مرز مهران در مرز های خسروی، شلمچه، میرجاوه، دوغارون، آستارا و بازرگان نیز حضور فعال داشته و در عراق با برپایی مواکب امام رضا(ع) در کربلا، کاظمین و سامرا با حضور 2 هزار نفر از خادمان، خدمات مورد نیاز زائران را ارائه می‌ کند.

منبع: ایرنا

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار