معاون مدیر اجرایی دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد:

جلسه ویژه مبارزه با موادمخدر در سازمان ملل برگزار می‌شود

معاون مدیر اجرایی دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد گفت: در دو سال آینده جلسه ویژه یا مجمع جهانی در زمینه مبارزه با موادمخدر در سازمان ملل متحد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۱۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵ - 21October 2014

جلسه ویژه مبارزه با موادمخدر در سازمان ملل برگزار می‌شود

به گزارش دفاع پرس، "الدو لاله دموز" معاون مدیر اجرایی دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد در یازدهمین نشست مقامات ارشد طرح ابتکار سه جانبه میان جمهوری اسلامی ایران، پاکستان و افغانستان افزود: با توجه به اینکه هر کشور و جامعه ای به اشکال مختلف با معضل موادمخدر روبروست، از زمان شروع به کار دفتر مقابله با موادمخدر و جرم سازمان ملل متحد، دغدغه جدی توسط کشورها در زمینه مبارزه با موادمخدر و جرم شکل گرفت.

وی ادامه داد: به همین منظور این مجمع جهانی می تواند با قرار دادن کشورها در کنار یکدیگر بخشی از دغدغه ها را برطرف کند.
 
الدو لاله دموز با بیان اینکه در زمینه مبارزه با موادمخدر دولت ها، جوامع مدنی و خانواده ها نیز باید توجه جدی داشته باشند، گفت: ابتکار سه جانبه اهمیت زیادی دارد، زیرا موضوع سلامت مردم را بصورت ویژه مدنظر دارد.
 
وی افزود: ابتکار سه جانبه در هفت سال گذشته توفیقات خوبی داشته و ما در این زمینه نیز همکاری جدی خواهیم داشت.
 
الدو لاله دموز ادامه داد: در حقیقت باید یک متحد سیاسی و بین المللی برای کسانی باشیم که با یک هدف مشخص برای مبارزه با موادمخدر تلاش می کنند. به همین منظور هیچ وقت از این کمک ها و همکاری ها خسته نخواهیم شد.
 
وی گفت: هیچگاه نمی خواهیم همزیستی با باندهای موادمخدر و سازمان یافته داشته باشیم زیرا این باندها از طریق اقدامات مجرمانه بدنبال کسب سود هستند و به عنوان عضو کوچک و البته متحد باقی می مانیم و در مقابله با موادمخدر نیز جدی فعالیت می کنیم.
 
معاون مدیر اجرایی دفتر مقابله با موادمخدر و جرم سازمان ملل متحد با بیان اینکه اجلاس سه جانبه وزرا نیز می تواند ما را در رسیدن به اهداف کمک کند افزود: اجلاس آتی وزرا باید به شکلی باشد که به همکاری های عمیق تری برای دستیابی به نتایج برسیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها