محدودیت‌های ترافیکی در استان ایلام جمعه برطرف می‌شود

رئیس پلیس راه ایلام گفت: انتظار می‌رود از فردا (جمعه) و با خروج حجم بیشتر خودرو‌های حامل زائران اربعین از این استان، ترافیک این محور‌ها کاسته شده و از امشب یا فردا تردد در این محور‌ها به حالت عادی برگردد.
کد خبر: ۳۱۶۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹ - 01November 2018

محدودیت‌های ترافیکی در استان ایلام فردا برطرف می‌شودبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، سرهنگ «رضا همتی زاده» رئیس پلیس راه ایلام روز پنجشنبه اظهار داشت: حجم ترافیک در محور‌های خروجی ایلام پرحجم، روان و نیمه سنگین است و بیشتر حجم تردد در محور‌های مهران - ایلام و ایلام - ایوان - اسلام آباد است.

وی افزود: کمربند غربی شهر مهران برای تردد خودرو‌های خدمات رسانی، چون کاپی‌تاژ، کامیون‌های حمل موکب، آمبولانس و خودرو‌های امدادی و اضطراری به زیر بار ترافیک رفته است.

همتی زاده تاکید کرد: با توجه به اینکه امروز موج آخر و اصلی ورود زائران به کشور و پایانه مرزی مهران است، ترافیک در محور‌های مواصلاتی استان شلوغ، اما روان است و رانندگان قبل از حرکت برای جلوگیری از بروز سانحه حتما استراحت و از عجله و شتاب در حرکت اجتناب کنند.

رئیس پلیس راه ایلام در مورد 2 طرفه شدن مسیر‌های ایلام - مهران و ترشابه - مهران نیز گفت: انتظار داریم از امشب یا فردا با خروج موج اصلی زائران از استان محدودیت‌های ترافیکی رفع و به حالت اولیه برگردد.

تاکنون حدود یک میلیون و 100 هزار زائر از طریق پایانه مرزی مهران وارد کشور شده‌اند. پیش بینی می‌شود اربعین امسال بیش از 2 میلیون نفر زائر از پایانه مرز مهران تردد کنند.

منبع: ایرنا

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار