فرمانده مرزبانی افغانستان خبر داد

دستگیری ۷ قاچاقچی عمده مواد مخدر در افغانستان

فرمانده مرزبانی افغانستان با بیان اینکه قاچاق مواد مخدر به موازات اقدامات گروهای تروریستی و القاعده قرار دارد، از دستگیری ۷ قاچاقچی و کشف ۲۷۸ تن انواع مواد مخدر خبر داد.
کد خبر: ۳۱۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸ - 21October 2014

دستگیری ۷ قاچاقچی عمده مواد مخدر در افغانستان

به گزارش دفاع پرس، "عبدالفتاح فروغ " فرمانده مرزبانی افغانستان صبح امروز در یازدهمین نشست اتحاد سه جانبه ایران، افغانستان و پاکستان با ابراز تاسف از به شهادت رسیدن دو تن از ماموران مرزی ایران در روزهای اخیر، اظهار داشت: سه کشور ایران، افغانستان و پاکستان قربانیان مواد مخدر هستند که تقاضای جهانی باعث گسترش تولید و عرضه از طریق این سه کشور شده است.
 
فرمانده مرزبانی افغانستان برگزاری نشستهای مشترک را اقدام خوبی در جهت مبارزه با کشت و قاچاق مواد مخدر دانست و افزود: در سال 92 در کشور افغانستان 3180 عملیات بر علیه قاچاقچیان مواد مخدر انجام شد و بیش از 3080 نفر دستگیر شدند.
 
نماینده هیئت افغانستان در این نشست گفت: در سال گذشته 7 نفر از قاچاقچیان عمده مواد مخدر دستگیر شدند و 278 تن انواع مواد مخدر کشف شد.
 
وی در پایان قاچاق مواد مخدر را در موازات اقدامات گروههای تروریستی و القاعده دانست و از کشف 108 تن انواع مواد مخدر در سال جاری خبر داد.
 
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار