با صدور پیامی صورت گرفت؛

دعوت نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی برای حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان

حجت‌الاسلام «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی، با صدور پیامی از آحاد مردم برای حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان دعوت کرد.
کد خبر: ۳۱۶۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲ - 03November 2018

دعوت نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از مردم برای حضور در راهپیمایی ۱۳ آبانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، حجت الاسلام «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی و امام جمعه «بیرجند» با صدور پیامی از آحاد مردم برای حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان دعوت کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

یوم‌الله ۱۳ آبان‌ماه و روز ملی مبارزه با استکبارجهانی، نشان‌دهنده هویت مبارزه با ظلم و ایستادگی در برابر سلطه در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است.

روحیه مبارزه با آمریکا در طول تاریخ ۴۰ ساله انقلاب شکوهمند ایران اسلامی در تمامی توده‌های مردمی و به‌ویژه نسل جوان به‌عنوان باور قلبی و اعتقادی آنان همراه بوده است؛ آن‌چه که در حال حاضر اهمیت ویژه دارد و انتظار است در دانشگاه‌ها، مراکز اندیشه‌ورز و همچنین فضا‌های عمومی [به آن پرداخته شود]، مسئله تبیین و تحلیلی «رویارویی انقلاب اسلامی و شیطان بزرگ،  آمریکای جنایت‌کار» در چهار دهه گذشته است.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای یوم‌الله سیزدهم آبان‌، از عموم مردم شریف استان به‌ویژه دانش‌آموزان، دانشجویان، دانشگاهیان، طلاب و روحانیت، معلمان و بازاریان فرهیخته و پرتلاش دعوت می‌کنم تا در مراسم راهپیمایی ضدآمریکایی ۱۳ آبان حضوری چشمگیر و گسترده داشته و ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های والای بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، برائت و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام نمایند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند
سید علیرضا عبادی
۱۲ آبان‌ماه ۱۳۹۷

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار