سردار معصوم‌بیگی خبر داد؛

سارقان طلافروشی اصفهان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری سه سارق مسلح که 2 و نیم کیلوگرم طلا را از یک طلافروشی در شهر اصفهان سرقت کرده و متواری شده بودند، خبر داد.
کد خبر: ۳۱۶۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸ - 03November 2018

سارقان طلافروشی اصفهان دستگیر شدندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «مهدی معصوم بیگی» فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: حدود 20 روز پیش کارآگاهان پلیس آگاهی اصفهان از سرقت 2 کیلو و 500 گرم طلا از یک طلافروشی در شهر اصفهان مطلع شدند و پیگیری موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار قراردادند.

وی افزود: در بررسی‌های به‌عمل‌آمده مشخص شد که سه سارق مسلح با صورت پوشیده وارد یک طلافروشی شدند و پس از ضرب‌ و جرح فروشنده، طلا‌ها را سرقت کرده و متواری شدند.

سردار معصوم بیگی اضافه کرد: کارآگاهان موفق شدند هر سه سارق را که غیربومی بودند، شناسایی و با اعزام سه اکیپ عملیاتی در سه شهر مختلف آن‌ها را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه سارقان طلا‌های مسروقه را به مبلغ شش میلیارد ریال به یک مال‌خر در استان تهران فروخته بودند، بیان کرد: کلیه حساب‌های سارقان مسدود شد و یک دستگاه سواری پارس و یک کامیونت ایسوزو که از فروش طلا‌ها خریداری‌شده بود، نیز توقیف شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان از تحویل این متهمان به مراجع قضائی خبر داد و خاطرنشان کرد: خط قرمز پلیس استان اصفهان برخورد با سارقان، اراذل‌ و اوباش و برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه است و نیروی انتظامی و قوه قضائیه با مشارکت مردمی با هر گونه تخلفی برخورد قاطع و قانونی می‌کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها