بیانیه مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان؛

ملت‌های جهان همانند ایران راه جدال با امپریالیسم را طی کنند

مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در بیانیه‌ای به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۱۳ آبان آورده است: امروز پس از نیم‌قرن مبارزه با آمریکا معلوم شده است مسیری که ملت در جدال و ستیز با امپریالیسم طی کرده، راه مستقیم و الهی است و ملت‌های جهان همین راه را باید بپیمایند.
کد خبر: ۳۱۶۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰ - 03November 2018

ملت‌های جهان همچون ایران راه جدال با امپریالیسم را طی کنندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت فرار رسیدن یوم الله ۱۳ آبان بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

یوم‌الله ۱۳ آبان یادآور سه مقطع حماسه‌ساز و تاریخی ملت ایران است. ملت ایران هرگز مبارزات ضد امپریالیستی و ضد صهیونیستی امام خمینی(ره) را در دهه ۴۰ که منجر به تبعید ایشان به عراق شد، فراموش نمی‌کند. ملت ایران هرگز جنایات شاه خائن در به خاک و خون کشاندن دانش‌آموزان در روز ۱۳ آبان ۵۷ را فراموش نخواهد کرد. ملت ایران همچنان در تکریم و تعظیم دانشجویان پیرو خط امام(ره) در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا می‌کوشد و آن را از یاد نمی‌برد.

امروز پس از نیم‌قرن مبارزه با آمریکا معلوم شده است مسیری که ملت در جدال و ستیز با امپریالیسم طی کرده، راه مستقیم و الهی است و ملت‌های جهان همین راه را باید بپیمایند.

امسال ۱۳ آبان را در حالی برگزار می‌کنیم که رییس‌جمهور آمریکا با نقض پیمان هسته‌ای و جعل تحریم‌های جدید که از آنها به‌عنوان مادر تحریم‌ها یاد می‌کند، عملاً با ملت و دولت ایران اعلام جنگ کرده است.

پاسخ این گستاخی سیلی محکم دولت و مجلس ما به پشتوانه ملت ایران به آمریکاست. آمریکا باید بداند دستان پرقدرت ملت ایران، گلوی آنها را در منطقه و جهان گرفته و بزودی آنها را خفه می‌کند. آن‌ها باید بساط خود را از غرب آسیا برچینند در غیر این صورت دچار عذاب و قهر ملت ایران می‌شوند.

ما بسیجیان مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در آستانه یوم‌الله ۱۳ آبان با شعار «مرگ بر آمریکا» بار دیگر تأکید می‌کنیم که فریب استکبار و دست‌های چدنی زیر دستکش‌های مخملی شیطان بزرگ را نخواهیم خورد و در این راه، استوارتر از گذشته ضمن حمایت از ملت‌های مظلوم جهان، مبارزه با استکبار و ظلم را سرلوحه حرکت خروشان خویش قرار خواهیم داد و هم‌گام با مردم فهیم و قدرشناس ایران اسلامی در پشتیبانی از مواضع ضدامریکایی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و مسئولین ارشد نظام و تداوم راه شهدا در راهپیمایی استکبارستیز روز ۱۳ آبان شرکت خواهیم کرد.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار