سردار عباس‌زاده:

عاملان شهادت مامور نیروی انتظامی دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: شب گذشته در پی وقوع درگیری مسلحانه با سارقان مسلح یک سرباز به درجه رفیع شهادت نائل و در کمتر پنج ساعت سارقان مسلح دستگیر شدند.
کد خبر: ۳۱۶۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸ - 03November 2018

عاملان شهادت مامور نیروی انتظامی دستگیر شدندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «حیدر عباس‌زاده» فرمانده انتظامی استان خوزستان با اعلام این خبر اظهار داشت: شب گذشته ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه ماموران کلانتری ۲۷ حین گشت‌زنی به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و یک دستگاه پراید پلاک مخدوش مشکوک دستور ایست را صادر کردند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: حین توقیف چهار سرنشین خودرو بلافاصله به سمت ماموران تیراندازی کردند که با آتش متقابل پلیس روبه‌رو شدند.

سردار عباس زاده تصریح کرد: در این عملیات درگیری با سارقان مسلح، سرباز وظیفه «مهرزاد خیری» به درجه رفیع شهادت نائل و ستوان‌دوم «ابراهیم عبیات» نیز بسیار سطحی مجروح شد.

وی ادامه داد: در این درگیری سه نفر از سارقان مسلح مجروح شدند که یکی از آنان در صحنه درگیری دستگیر شد و دو دستگاه خودروی سرقتی توقیف و ابزار سرقت از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان افزود: سه سارق مسلح دیگر که یکی از آنان از ناحیه سر و دیگری از ناحیه بازو به ضرب گلوله ماموران زخمی شده بودند، از محل درگیری متواری شدند، اما با انجام اقدامات اطلاعاتی در کمتر از پنج ساعت، در یکی از شهرستان‌های استان شناسایی و طی عملیات ضربتی در مخفی‌گاهشان دستگیر شدند و در تحقیقات انجام شده، به بزه ارتکابی اعتراف کردند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار