معاون آموزش و پژوهش سازمان پدافند غیرعامل خبر داد؛

تحصیل بیش از 2 هزار دانشجو در رشته پدافند غیرعامل در کشور

معاون آموزش و پژوهش سازمان پدافند غیرعامل از تحصیل بیش از 2 هزار دانشجو در رشته‌های مختلف پدافند غیرعامل در کشور خبر داد.
کد خبر: ۳۱۶۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸ - 03November 2018

تحصیل بیش از دو هزار دانشجو در رشته پدافند غیرعامل در کشوربه گزارش دفاع پرس از ساری، سردار «داوود رسولی» معاون آموزش و پژوهش سازمان پدافند غیرعامل امروز در جلسه شورای اداری مازندران با اشاره به ۱۳ بند سیاست‌های کلی نظام، اظهار داشت: بحث پدافند غیر عامل در برنامه‌های چهارم تا ششم مطرح شده است و باید نسبت به اجرایی شدن برنامه ها اقدام کرد.
 
وی افزود: در برنامه و بودجه سالانه نیز توجه اساسی به پدافند غیرعامل شده و برای تقویت امنیت وجود پدافند غیرعامل لازم و ضروری است، از این رو سمت و سوی ما در سازمان پدافند غیرعامل، به آرامش رساندن مردم است.
 
رسولی گفت: اگر در برنامه‌های کلی به سمت آرامش دهی به مردم پیش برویم، مردم با کمترین اقدامات حاضر هستند کمک کار مسئولین باشند و باید درک مشترک نیز در مسئولین ایجاد کنیم تا جلوی تهدیدات را بگیریم.
 
این مسئول با بیان اینکه پدافند غیرعامل می‌تواند کشور را در مقابل تهدیدات مصون سازی کند، افزود: باید در حوزه صدا و سیما با از استفاده از فیبر نوری و اتوبوس های سیار از اتکای به ماهواره کاسته شد و باید زیرساخت‌های کشور نسبت به موضوع پدافند غیرعامل تقویت کرد.
 
معاون سازمان پدافند غیرعامل، ارتقای دانش، درک مشترک و تغییر رفتار در مدیران را از جمله لازمه‌های پدافند غیرعامل عنوان کرد و بیان داشت: بیش از دو هزار دانشجو در رشته های مختلف پدافند غیر عامل در کشور در حال تحصیل هستند.
 
وی خواستار بهره‌‌گیری از ظرفیت سازمان پدافند غیرعامل برای ارتقای علمی دستگاه‌های اجرایی در زمینه پدافند غیرعامل شد و گفت: بر اساس اعتقاد باید به پدافند غیرعامل توجه اساسی شود.
 
رسولی تصریح کرد: سازمان پدافند در زمینه‌های مختلف مانند پدافند غیراقتصادی و زیستی، آبی و غیره در حال فعالیت است و می‌ تواند در زمینه‌های پژوهشی همکاری با دستگاه‌های اجرایی داشته باشد.
 
معاون آموزش و پژوهش سازمان پدافند غیر‌عامل در پایان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر هوشیاری پدافند غیرعامل برای مقابله با تهدیدات عنوان کرد: باید در استان‌ها نسبت به پدافند غیرعامل توجه اساسی شود.
 
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار