یادواره ۶۷ دانش‌آموز و دانشجوی شهید اسدآباد برگزار شد

یادواره ۶۷ دانش‌آموز و دانشجوی شهید اسدآبادی در آموزشگاه خلیج‌فارس این شهرستان با حضور دانش‌آموزان این آموزشگاه و جمعی از مسئولان و دبیران و فرهنگیان برگزار شد.
کد خبر: ۳۱۶۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۸ - 03November 2018

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، «حجت‌الاسلام والمسلمین سیدموسی حسینی‌مجد» امام جمعه اسدآباد در این مراسم اظهار داشت: شهدای دانش‌آموز با سن کم خود برای حفظ آرمان‌های انقلاب در هشت سال دفاع مقدس نقش مهمی ایفا کردند و با آگاهی و از جان‌گذشتگی برای حفظ آرمان‌های انقلاب راهی دفاع مقدس شده و جان عزیز خود را تقدیم این انقلاب کردند.

حسینی مجد با بیان اینکه همواره یاد و خاطره شهدای دانش آموز به عنوان اسطوره‌های مقاومت و ایثار و پایداری در تاریخ کشور ایران اسلامی باقی خواهد بود، گفت: جایگاه امروز ایران اسلامی در عرصه‌های سیاسی و بین‌المللی مرهون فداکاری‌های دانش‌آموزان و جوانان دیروز و پشتکار و تلاش جوانان و دانش‌آموزان امروز است.

وی بهره‌مندی از روحیه نشاط، شادابی،‌ خلاقیت و نوآوری و داشتن توان حرکت به سوی رشد تعالی و تکامل را از ویژگی‌های دوران نوجوانی و دانش‌آموزی برشمرد و خاطرنشان کرد: دشمن در زمان فعلی با استفاده از تمام ابزار سعی در سست کردن عقیده و باور نوجوانان و جوانان را دارد و شایسته است دانش‌آموزان نسبت به این امر بصیرت داشته باشند.

حسینی‌مجد با اشاره به 13 آبان‌ماه نیز تصریح کرد: همه باید در روز 13 آبان با حضوری دندان‌شکن تنها به وحدت کلمه بیندیشیم و با پشتیبانی رهبری و ولایت‌فقیه بار دیگر شرنگ شکست را به دشمنان ایران اسلامی بچشانیم و تثبیت‌کننده راه شهدا باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار