محدودیت های ترافیکی پایان هفته اعلام شد

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی، محدودیت های ترافیکی پایان هفته را اعلام کرد.
کد خبر: ۳۱۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۴ - 21October 2014

محدودیت های ترافیکی پایان هفته اعلام شد

به گزارش دفاع پرس ، تردد موتورسیکلت از ساعت 12 روز چهارشنبه 30 مهر ماه تا ساعت یک بامداد روز شنبه 3آبان ماه از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و برعکس ممنوع است.

 محور کرج - چالوس
 
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز جمعه دوم آبان ماه تا ساعت یک بامداد روز شنبه سوم آبان ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل رفت وآمد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 روز جمعه دوم آبان ماه تا ساعت یک بامداد روز شنبه سوم آبان ماه از 15 کیلومتری جنوب مرزن آباد (دزدین) به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.
 
 محور هراز
 
تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه مورخ سی ام مهرماه وهمچنین اول ، دوم آبان ماه از محور هراز ممنوع است.
 
محور فیروزکوه
 
در محور فیروزکوه نیز تردد تمام تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 روز جمعه دوم آبان ماه از تهران به قائمشهر و برعکس ممنوع است.
 
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 120 و 88255555(10 خط) بصورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است.
 
همچنین در سایت www.rahvar120.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار