بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان به‌مناسبت ۱۳ آبان؛

گفتمان انقلاب اسلامی، قلب اروپا و آمریکا را تحت تأثیر جدی قرار داده است

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان در بیانیه‌ای اعلام کرد: گفتمان انقلاب اسلامی فراتر از جغرافیای کشور و منطقه، قلب اروپا و آمریکا را تحت تأثیر جدی قرار داده و ایالات متحده آمریکا و شرکای آن نه‌تنها در مصاف با نظام اسلامی ایران طرفه‌ای نبسته‌اند، بلکه بدون توجه به کارنامه سیاه خود، امروزه درصدد تعامل با جمهوری اسلامی برآمده‌اند.
کد خبر: ۳۱۶۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵ - 04November 2018

13 آبان یک رویداد تاریخ ساز، ماندگار و تاثیرگذار استبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان، به‌مناسبت گرامی‌داشت ۱۳ آبان مصادف با روز ملی «مبارزه با استکبار جهانی» بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

۱۳ آبان نقطه پیوند برگ‌های زرینی از تاریخ آزادگی ملت بزرگ ایران است.

۱۳ آبان صرفاً یک رویداد تاریخی نیست، بلکه واقعه‌ای تاریخ‌ساز، ماندگار و تأثیرگذار است که در هر کدام از رخداد‌های آن، مصادیقی از پایداری، فداکاری، مقاومت اسلامی و بیداری جهادگونه علیه طاغوتیان، استکبار و نظام سلطه از سوی ملت مجاهد و غیور ایران اسلامی است. وقایعی که هر یک به‌تنهایی می‌تواند منشأ تداوم یک حرکت عظیم نهضت و استکبارستیزی و نفی نظام‌های سلطه قرار گیرد.

به رغم زنجیره توطئه‌ها و سناریو‌های کینه‌توزانه اردوگاه سلطه و صهیونیست بین‌المللی علیه ملت ایران در سالیان پس از انقلاب، گفتمان انقلاب اسلامی فراتر از جغرافیای کشور و منطقه، قلب اروپا و آمریکا را تحت تأثیر جدی قرار داده و ایالات متحده آمریکا و شرکای آن نه‌تنها در مصاف با نظام اسلامی ایران طرفه‌ای نبسته‌اند، بلکه به مدد مقاومت و استکبارستیزی ایرانیان و عمق استراتژیک آن و جلوه‌نمایی بیداری اسلامی بدون توجه به کارنامه سیاه خود، امروزه درصدد تعامل با جمهوری اسلامی برآمده‌اند.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان همیشه جاوید عرصه مقابله با استکبار و دفاع مقدس، یوم‌الله ۱۳ آبان را به عموم مردم تبریک گفته و از همه اقشار و آحاد مردم به‌منظور مبارزه با نظام شرور، زورگو و سلطه‌گر آمریکا و حفظ آرمان‌های امام راحل و منویات مقام عظمای ولایت دعوت به‌عمل می‌آید تا در راهپیمایی ۱۳ آبان‌ماه حضور پرشور و دشمن‌شکنی داشته و بر حقانیت خواسته‌ها به‌حق و به‌جا، پافشاری و از موجودیت و تمامیت ارضی خود به نحو احسن دفاع کنند تا دشمن را در کلیه اهداف نابجا آن ناکام بگذارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار