مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران:

تسخیر لانه جاسوسی، نشان‌دهنده ماهیت جاسوسی آمریکاست/ زنگ «استکبارستیزی» شروع مقابله با ظلم و ستم است

«عسگری نیکزاد» با بیان این‌که تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نشان‌دهنده ماهیت آمریکا در جاسوسی در مناطق مختلف ایران است، گفت: حضور آحاد مردم به‌ویژه دانش‌آموزان، نمایش تجدید میثاق با حضرت امام خمینی (ره) و ولایت فقیه و تداوم قدرتمندانه انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۳۱۶۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷ - 04November 2018

تسخیر لانه جاسوسی، نشان‌دهنده ماهیت جاسوسی آمریکاست/ زنگ «استکبارستیزی» شروع مقابله با ظلم و ستم استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، «عسگری نیکزاد» مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، صبح امروز (یک‌شنبه) در مراسم بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان در ساری، اظهار داشت: با توجه به تحریم‌های ظالمانه آمریکا بر علیه ایران و آغاز دشمنی‌های جدید استکبار جهانی، برنامه دانش‌آموزان در ۱۳ آبان امسال به‌صورت ویژه برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که ۴۰ سال قبل مردم سرزمین ایران با همت رهبری فقیه و اسلام‌شناس، بساط حکومت استبدادی را برچیدند، ادامه داد: نظام طاغوت در پی آن بود تا خواسته‌های زورگویانه استکبار به رهبری آمریکا را برآورده کند.

نیکزاد از روز ۱۳ آبان به عنوان روز ملی «مبارزه با استکبار جهانی» یاد کرد و با اشاره به سه حادثه مهم تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در ۱۳ آبان‌ماه سال ۱۳۴۳، شهادت دانش‌آموزان در ۱۳ آبان‌ماه سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان‌ماه سال ۱۳۵۸، عنوان کرد: دانش‌آموزان مصادیقی تازه در مبارزه با استکبار ایجاد کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان این‌که زنگ «مهر»، «استکبار ستیزی» و زنگ «انقلاب» از جمله زنگ‌های آموزش و پرورش است، افزود: زنگ «استکبارستیزی» شروع مقابله با ظلم و ستم است.

این مسئول با عنوان این‌که تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نشان‌دهنده ماهیت آمریکا در جاسوسی در مناطق مختلف ایران است، اظهار کرد: حضور آحاد مردم به‌ویژه دانش‌آموزان، نمایش تجدید میثاق با حضرت امام خمینی (ره) و ولایت فقیه و تداوم قدرتمندانه انقلاب اسلامی است.

وی در پایان با عنوان این‌که انقلاب اسلامی مایه فخر مسلمانان جهان است، از ۱۳ آبان به‌عنوان روز همبستگی یاد کرد و گفت: پیام دانش‌آموزان و استکبارستیزی آنان در جهان طنین‌انداز است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها