مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در گفت‌وگو با دفاع پرس:

دانش‌آموزان ما پشتیبان دانش‌آموزان مظلوم دنیا هستند

«محمد تقی‌زاده» گفت: دانش‌آموزان متعهد اهواز با حضور خود به دنیا نشان دادند که پشتیبان فرزندان مظلوم یمن، فلسطین و دیگر دانش‌آموزان مظلوم دنیا هستند و تا آخرین نفس آنان را همراهی می‌کنند و بر مبارزه با استکبار جهانی پافشاری دارند.
کد خبر: ۳۱۶۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵ - 04November 2018

راهپیمایان امروز همان فرزندان خمینی کبیر هستند که امور مملکت را به دست گرفته اند«محمد تقی‌زاده» مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان، در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان اهواز در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع پرس، اظهار داشت: مهم‌ترین پیام حضور پرشور امروز جوانان و دانش‌آموزان خوزستانی، ابراز انزجار از استکبار جهانی است.

وی افزود: راهپیمایان امروز همان فرزندان خمینی کبیر (ره) هستند که امور مملکت را به دست گرفته‌اند و راه شهیدان دانش‌آموز از جمله «بهنام محمدی»‌ها، «حسین فهمیده»‌ها و شهید «سواری‌»ها را ادامه می‌دهند.

تقی‌زاده ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم انقلابی اهواز در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان، تصریح کرد: دانش‌آموزان متعهد اهواز با حضور خود به دنیا نشان دادند که پشتیبان فرزندان مظلوم یمن، فلسطین و دیگر دانش‌آموزان مظلوم دنیا هستند و تا آخرین نفس آنان را همراهی می‌کنند و بر مبارزه با استکبار جهانی پافشاری دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار