مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان خوزستان:

مهم‌ترین پیام مردم ایران، پایبندی به مبارزه علیه ظلم جهانی است

سردار «محمد علی‌پور» مهم‌ترین پیام حضور امروز مردم ایران در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان را پایبندی به مبارزه علیه ظلم جهانی دانست.
کد خبر: ۳۱۶۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹ - 04November 2018

مهم‌ترین پیام مردم ایران، پایبندی به مبارزه علیه ظلم جهانی استسردار «محمد علی‌پور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان، در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان در اهواز، در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع پرس اظهار داشت: مهم‌ترین پیام امروز مردم ایران پایبندی به مبارزه علیه ظلم جهانی است.

وی افزود: شاید در دنیا بی‌سابقه باشد که ملتی این‌چنین خروشان و به‌صورت علنی بر مبارزه با استکبار اعلام حضور و انزجار کند.

سردار علی‌پور ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم انقلابی اهواز در راهپیمایی ۱۳ آبان، تصریح کرد: این دانش‌آموزان همان نسل گهواره‌ای بنیان‌گذار کبیر انقلاب هستند که در سایه درخت تنومند انقلاب رشد کرده‌اند و ثمره دفاع مقدس را نیز چیده‌اند و امروز به تکامل رسیده و مشت‌های‌شان را به روی ظلم دنیا گره می‌زنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در پایان از حضور حداکثری مردم انقلابی اهواز و به‌خصوص خانواده‌های معظم شهدا و رزمندگان تقدیر کرد و خواستار هوشیاری هرچه بیشتر مردم در فتنه‌های جدید رسانه‌ای دشمنان نظام، به‌خصوص آمریکا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار