رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی:

آمریکا هیچ‌گاه انقلابی که دارای تفکر و اندیشه باشد را تحمل نمی‌کند

«محمود هاشمی» گفت: استکبار به دنبال حذف ملت ایران است و باید به این مسئله پی ببریم که چرا آمریکا مقابل انقلاب اسلامی است و باید گفت که آمریکا هیچ‌گاه انقلابی را که دارای تفکر و اندیشه باشد تحمل نخواهد کرد.
کد خبر: ۳۱۶۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷ - 04November 2018

آمریکا هیچگاه انقلاب دارای تفکر و اندیشه را تحمل نخواهد کردبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، «محمود هاشمی» رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی کشور، امروز (یک‌شنبه) در مراسم روز ملی «مبارزه با استکبار جهانی» که در دانشگاه آزاد اسلامی ساری برگزار شد، با بیان اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری یک لحظه هم با آمریکا کنار نخواهیم آمد، اظهار داشت: رفتار آمریکا مانند رفتار شیطان با انقلاب اسلامی است و دائما علیه انقلاب اسلامی تهدید و توطئه انجام می‌دهد.

وی با اشاره به سیر تطور ۱۳ آبان و ماهیت استکباری آمریکا، عنوان کرد: خباثت، توطئه و تهدید آمریکا علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران همیشه بوده و هست و در این ۴۰ سال گذشته از هیچ تهدیدی علیه جمهوری اسلامی دریغ نکرده است و آن‌هایی که دم از مذاکره می‌زنند آیا این تهدید‌ها و خباثت‌ها را نمی‌بینند؟

هاشمی یادآور شد: اولین دولت و حکومتی که بعد از انقلاب اسلامی علیه جمهوری اسلامی به توطئه پرداخت، آمریکا بود و انقلاب دوم به خاطر عمق خیانت و توطئه‌های سفارت آمریکا در ایران رخ داده است و ۸۰ جلد کتاب از اسناد توطئه‌های آمریکا چاپ شده است.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی کشور با بیان اینکه کسانی که دم از مذاکره با آمریکا می‌زنند، انقلابی نیستند، عنوان کرد: این افراد اگر انقلابی نیستند متعهد که هستند و باید به فرامین رهبری گوش فرادهند.

وی افزود: استکبار به دنبال حذف ملت ایران است و باید به این مسئله پی ببریم که چرا آمریکا مقابل انقلاب اسلامی است و باید گفت که آمریکا هیچ‌گاه انقلابی را که دارای تفکر و اندیشه باشد تحمل نخواهد کرد.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: یکی از ده‌ها مولفه پیروزی انقلاب اسلامی، حرکت گفتمانی و تشکیلاتی بوده است و وقتی افق و راهبرد تشکیلاتی حضرت امام راحل بررسی می‌شود، در می‌یابیم که حرکت تشکیلاتی رمز موفقیت بوده است.

هاشمی عنوان کرد: هم‌آوایی که در حرکت تشکیلاتی بسیج اساتید وجود دارد، ریشه در نظم دارد و اگر نخبگان به‌دنبال تحقق منویات رهبر انقلاب هستند باید نظم تشکیلاتی را بپذیرند.

وی حل مشکلات و معضلات جامعه را اولویت اساسی بسیج دانشگاهی برشمرد و گفت: موتور محرکه تشکیلاتی حرکت کردن، دغدغه است و باید در این زمنیه دغدغه‌مند باشیم و خروجی کار تشکیلاتی، آهنگ عملکرد است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار