فرماندار ویژه بابل:

یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی از پیروزی انقلاب تا به‌حال وجود داشته است

فرماندار ویژه بابل گفت: یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی و دولت آمریکا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا به حال ادامه داشته است و این یاوه‌گویی‌ها هیچ‌گاه اراده این ملت را سست نکرده است.
کد خبر: ۳۱۶۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶ - 04November 2018

دشمن از همدلی و اتحاد ملت هراس داردبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، «قربانعلی ولی‌زاده» فرماندار ویژه بابل، پیش از ظهر امروز (یک‌شنبه) در مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در بابل، اظهار داشت: دشمن هیچ‌گاه از دشمنی‌های خود دست بردار نخواهد داشت و تا زمانی که حکومت جمهوری اسلامی ایران در این سرزمین حکم فرماست، به دشمنی خود ادامه خواهد داد.

ولی‌زاده اظهار کرد: یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی و دولت آمریکا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا به حال ادامه داشته است و این یاوه‌گویی‌ها هیچ‌گاه اراده این ملت را سست نکرده است.

فرماندار ویژه بابل ادامه داد: حضور پرشور و بانشاط در راهپیمایی ۱۳ آبان، بیانگر انسجام و وحدت بین ملت است و حال این گوشه‌ای از وحدت و همدلی این ملت بوده و دشمن نیز از این همدلی‌ها و اتحاد این ملت هراس دارند.

ولی‌زاده با بیان اینکه امروز به واسطه تدبیر رهبر انقلاب اسلامی دشمنان ناکام مانده‌اند و تمام حربه‌های خود را به کار می‌بندند تا اتحاد و همدلی این ملت را هربار به طرق مختلف کم‌رنگ جلوه دهند، افزود: دشمن اکنون با جنگ اقتصادی و روانی، معیشت مردم را نشانه گرفته است، ولی باید بدانند تا زمانی که ایرانی هست این دشمنی‌ها ادامه دارد.

فرماندار ویژه بابل تصریح کرد: دشمن هیچ‌گاه مجال نفوذ را نخواهد یافت و این ملت استوار و محکم در برابر دشمنان اسلام با اقتدار ایستادگی می‌کنند و هیچ‌گاه تن به ذلت نخواهند داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار