فرمانده سپاه استان بوشهر:

شکستن ابهت پوشالی استکبار یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

سردار «علی رزمجو» گفت: یکی از دستاورد‌های بزرگ و اعجاز برانگیز انقلاب اسلامی و جوانان غیرتمند انقلابی، شکستن ابهت پوشالی قدرت‌های شیطانی در راس آن استکبار غرب به سرکردگی آمریکای جهان‌خوار است.
کد خبر: ۳۱۶۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸ - 04November 2018

شکستن ابهت پوشالی قدرت‌های شیطانی دستاورد عظیم انقلاب اسلامی استبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، سردار «علی رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در بوشهر، اظهار داشت: تاریخ ۴۰ ساله انقلاب اسلامی از ابتدا تا امروز با انواع تهدیدات و تحریم‌ها توسط دشمنان انقلاب اسلامی روبه‌رو بوده و از طرف دیگر شاهد حماسه‌آفرینی‌هایی که نظیر آن در تاریخ جوامع و ملل دنیا کمتر پیدا می‌شود از طرف دوست‌داران انقلاب اسلامی بوده است.

وی گفت: دوران انقلاب اسلامی شاهد نقاط عطف و سرنوشت‌سازی است که هرکدام سند افتخار، عزت، سربلندی و راهنمای نسل حاضر و نسل‌های آینده‌ای است که به سوی آینده‌ای متعالی هدایت می‌کند.

سردار رزمجو با بیان این‌که یکی از دستاورد‌های بزرگ و اعجاز برانگیز انقلاب اسلامی و جوانان غیرتمند انقلابی، شکستن ابهت پوشالی قدرت‌های شیطانی در راس آن استکبار غرب به سرکردگی آمریکای جهان‌خوار است، خاطر نشان کرد: در این میان ۱۳ آبان به شکوهمندی و عزت‌مندی صحنه‌ها برای الگو و سرمشق انسان‌های حقیقت‌جو در مقیاس جهانی تبدیل شده است و امروز ۱۳ آبان شعار «مرگ بر آمریکا» را به دیگر قاره‌ها صادر کرده است.

وی افزود: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به‌عنوان سفارت‌خانه این کشور که مشغول توطئه بر علیه جمهوری اسلامی ایران در ابعاد مختلف و گسترده بود، تحقیر آمریکا را به‌عنوان یک قدرت دروغین جهانی به ارمغان آورد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بیان کرد: اقدام دانشجویان پیرو خط امام در زمان خود و برای آینده بزرگ‌ترین و محکم‌ترین سیلی را بر پیکره استکبار نواخت و قدرت جمهوری اسلامی ایران را به استکبار و در رأس آن آمریکا و غالب بودن این قدرت را به ارمغان آورد و قدرت انقلاب اسلامی را غالب بر قدرت آمریکا کرد.

سردار رزمجو خاطرنشان کرد: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا یک طرح عینی مبارزه با استکبار را برای جهانیان به ارمغان آورد و تجلی ملت قهرمان و سلحشور ایران در برابر استکبار جهانی در ۱۳ آبان رقم می‌خورد.

وی گفت: سیل خروشان جمعیتی که اکنون در سراسر کشور شاهد حضور گسترده آن‌ها در روز مبارزه با استکبار جهانی هستیم شاهد این مدعا است. روز ملی مبارزه با استکبار سند بصیرت، غیرت، مردانگی و شجاعت جوانان انقلابی و استکبارستیزی همراه با اقشار مختلف مردم و مسئولان در ابعاد مختلف است.

سردار رزمجو اظهار داشت: ۱۳ آبان‌ماه روز اعلام پایداری و وفاداری و ازخودگذشتگی ملت همراه با مسئولان در برابر آمریکا و روز تجلی آزادی و شجاعت و استقلال ملت قهرمان و سلحشور ایران اسلامی است.

وی با بیان این‌که این راهپیمایی و این تجمع بی‌نظیر همراه با اقشار مختلف مردم ویژگی استکبارستیزی مردم را تقویت و به سردمداران آمریکا این پیام را می‌دهد، اظهار داشت: همان‌طوری که بعد از تصرف و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، امام خمینی (ره) با آن جرأت و شجاعت بین‌المللی فرمودند که «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند»، امروز هم که ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و آمریکا نتوانسته غلطی کند، پیام این جمعیت این است که تا قرن‌های آینده هم آمریکا هیچ غلطی نخواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار