نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

حذف شعار «مرگ بر آمریکا» وادار کردن مردم به توبه در برابر شیطان بزرگ است

حجت‌الاسلام «سید محمدعلی آل‌هاشم» گفت: شعار «مرگ بر آمریکا» پشتوانه عقلی و منطقی دارد و این شعار به باور امام دارای اثر وضعی و عملی است، در واقع حذف شعار «مرگ بر آمریکا» وادار کردن مردم به توبه در برابر شیطان بزرگ است.
کد خبر: ۳۱۶۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۶ - 04November 2018

بازگشت تحریم‌ها، شور و شعور ندای مرگ بر آمریکا را در سرتاسر ایران اسلامی افزایش دادبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام «سید محمدعلی آل‌هاشم» نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، امروز (یک‌شنبه) در راهپیمایی یوم‌الله ۱۲ آبان‌ در تبریز، اظهار داشت: شما با حضور خود، وظیفه‌ ملی و دینی‌تان را ادا کردید، آفرین بر کسانی که در راه مبارزه با استکبار و دفاع از مظلومان، «مرگ بر آمریکا» را فریاد می‌زنند.

وی پیوند سیزدهم آبان‌ماه با روز دانش‌آموز را جوان‌گرایی در راه مبارزه با استکبار خواند و تصریح کرد: بازگشت تحریم‌ها توسط آمریکایی‌ها دشمنی‌شان را ملت ایران آشکارتر ساخت و شور و شعور ندای «مرگ بر آمریکا» را در سرتاسر ایران اسلامی افزایش داد.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی، حمایت آمریکایی‌ها از رژیم پهلوی، نقش فعال در کودتای ۲۸ مرداد، حمله به هواپیمای مسافربری، حمایت از رژیم بعث در جنگ هشت ساله و تحریم‌های ظالمانه را از جمله دلایل فریاد «مرگ برآمریکا» توسط ایرانی‌ها برشمرد.

وی با بیان این‌که عده‌ای با تفسیر‌های انحرافی با شعار «مرگ بر آمریکا» مخالفت می‌کنند و می‌گویند مسلمان لعن نمی‌کند و گروهی دیگر از تکنوکرات‌ها با بازاندیشی درصدد بازگشت به سمت آمریکا هستند، تصریح کرد: شعار «مرگ بر آمریکا» پشتوانه عقلی و منطقی دارد و این شعار به باور امام دارای اثر وضعی و عملی است، در واقع حذف شعار «مرگ بر آمریکا» وادار کردن مردم به توبه در برابر شیطان بزرگ است.

امام جمعه تبریز با اعلام اینکه شعار «مرگ بر آمریکا» جهانی شده است، متذکر شد: نباید فریب ترفند‌ها و لبخند آمریکایی‌ها را بخوریم، اینکه می‌گویند ما با ملت ایران دشمن نیستیم حرف بی‌منطقی است، چون دولت بدون ملت کاره‌ای نیست.

وی جوانان را به نوآوری دعوت کرد و از آنان خواست با حضور در نمایش فناوری «ربع رشیدی» ببینند حوانان و نخبگان این خاک و بوم چه کرده‌اند.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم با اعلام این‌که در چنین روز‌هایی حضرت امام به ترکیه تبعید و ده‌ها دانش‌آموز و دانشجو توسط رژیم ستمشاهی به خاک و خون کشیده شدند، یادآور شد: در سیزدهم آبان دانشجویان خط امام توانستند با تسخیر لانه‌ جاسوسی، وفاداری‌شان را به انقلاب نشان دهند و به توطئه‌های آمریکایی‌ها در خاک ایران پایان دهند.

وی در پایان صحبت‌های خود با اشاره به تجمع میلیونی اربعین و وحدت شیعیان جهان اسلام، از عدم انعکاس این رویداد عظیم در رسانه‌های بین‌المللی انتقاد و خواستار رویت صحنه‌های راهپیمایی امروز ملت ایران توسط دشمنان شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها