امام جمعه قصرشیرین:

آمریکا مادر تروریسم جهانی است

حجت الاسلام «علی ملکی» گفت: آمریکا مادر تروریسم جهانی است و داعش و طالبان نیز توسط آمریکایی‌ها و آل سعود برای تامین امنیت رژیم منحوس صهیونیستی پرورش یافتند.
کد خبر: ۳۱۷۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۵ - 04November 2018

آمریکا مادر تروریسم جهانی استبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام «علی ملکی» امام جمعه شهرستان قصرشیرین امروز (یکشنبه) در تجمع راهپیمایان 13 آبان قصرشیرین در میدان مرزبانی این شهر با بزرگداشت روز دانش آموز، روز ملی مبارزه با استکبار و روز تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره)، اظهار داشت: امروز امنیت ایران اسلامی مرهون رهبری های ولی مطلقه فقیه و حمایت و پشتیبانی ملت الهی ایران اسلامی است و همین دو عامل نیز از ابتدای انقلاب تاکنون رمز پیروزی و تداوم این نظام بوده است.

وی در ادامه با اشاره به بازگشت دوباره تحریم ها توسط ترامپ رییس جمهوری آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی که در برجام لغو شده بود، افزود: ما با تمام قدرت آماده رویارویی با سیاست های غلط کاخ سفید هستیم و تحریم ها در کشور ما هیچ تاثیری ندارد.

امام جمعه قصرشیرین گفت: ما تا آخرین نفس حافظ و پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین مظلومان لبنان و فلسطین خواهیم بود و حمایت از حزب الله از خط مقدم های ما است.

حجت الاسلام ملکی افزود: امروز ترس آمریکا از نظام جمهوری اسلامی به خاطر موشک های قدرتمند و عظیم بالستیک ما است و اگر این قدرت نظامی ما نبود باید شاهد حضور آمریکایی ها در کشورمان بودیم.

وی ادامه داد: آمریکا مادر تروریسم جهانی است و داعش و طالبان نیز توسط آمریکایی ها و آل سعود برای تامین امنیت رژیم منحوس صهیونیستی اسراییل پرورش یافتند.

امام جمعه قصرشیرین گفت: امروز فرزندان غیور نظام جمهوری اسلامی در سوریه و عراق ، در واقع آمریکایی ها و آل سعود را که حامیان اصلی داعش هستند ، شکست داده اند و سرافرازانه و غیور در برابر تروریسم بین المللی ایستاده اند.

راهپیمایی 13 آبان امروز یکشنبه با حضور گسترده اقشار مختلف مردم مرزدار قصرشیرین با شعارهای «مرگ برآمریکا» « مرگ بر اسراییل» « مرگ بر آل سعود کافر»« الله اکبر» از میدان «مهدیه» تا محل میدان «مرزبانی» قصرشیرین برگزار شد.

به آتش کشیدن پرچم و نماد آمریکا از برنامه های این تجمع بود.

در پایان قطعنامه سراسری قرائت شد که با تکبیر کوبنده تجمع کنندگان مورد تایید قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار