سرهنگ رازقی خبر داد؛

افزایش تصادفات جرحی و فوتی مربوط به موتورسیکلت در چند روز گذشته

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور تهران بزرگ از افزایش تصادفات جرحی و فوتی مربوط به موتورسیکلت در چند روز گذشته خبر داد و گفت: استفاده از موتورسیکلت نیاز به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به‌صورت ویژه دارد.
کد خبر: ۳۱۷۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰ - 05November 2018

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، افزایش تصادفات جرحی و فوتی در چند روز گذشتهسرهنگ «محمد رازقی» رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور تهران بزرگ با اشاره به  اینکه در چند روز گذشته تصادفات جرحی و فوتی مربوط به موتورسیکلت افزایش یافته است، اظهار داشت: استفاده از موتورسیکلت نیاز به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به‌صورت ویژه دارد. همچنین راکب موتورسیکلت باید حتماً گواهینامه رانندگی مخصوص به موتورسیکلت را دارا باشد.

سرهنگ رازقی به راکبین موتورسیکلت توصیه کرد که سرعت مطمئنه را رعایت و از تردد در تونل‌های شهری، بزرگراه‌ها و خطوط ویژه اتوبوس خودداری کنند. همچنین این افراد باید حتماً از کلاه ایمنی استفاده کنند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور تهران بزرگ گفت: با توجه به اینکه در فصل بارندگی قرار داریم، احتمال خطر برای راکبین موتورسیکلت افزایش می‌یابد و لازم است که با احتیاط و رعایت کامل قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی تردد کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها