مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران خبر داد؛

پیاده‌روی ۵ کاروان مازندرانی به مشهد

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران از پیاده‌روی ۵ کاروان در قالب ۵۰۰ نفر اعم از خواهران و برادران در دهه آخر صفر به حرم مطهر رضوی خبر داد.
کد خبر: ۳۱۷۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲ - 06November 2018

پیاده روی ۵ کاروان مازندرانی به مشهد مقدسبه گزارش دفاع پرس از ساری، حجت‌الاسلام «ناصرشکریان امیری» مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام رحلت حضرت محمد (ص)، شهادت جانسوز امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع)، اظهار داشت: 23 هزار مازندرانی در قالب ۲۵۵ هیات مذهبی زائر حرم مطهر رضوی هستند.
 
وی در ادامه با اشاره به اهمیت این ایام و برگزاری مراسم عزاداری در جوار ملکوتی حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع)، افزود: حضرت امام (ره) فرمودند این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است و باید برای تقویت مبانی دینی و اسلامی در جامعه تلاش کنیم و الگو گرفتن از سیره و روش اهل بیت (ع) امروز تنها راه حل برون رفت از مشکلات و معضلات کشور است.
 
عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع اهمیت پیاده روی زائرین حرم مطهر رضوی در دهه آخر صفر اشاره کرد و بیان داشت: ۵ کاروان در قالب ۵۰۰ نفر اعم از خواهران و برادران در پیاده روی دهه آخر صفر به حرم مطهر رضوی شرکت می کنند که یک کاروان آن را در این برنامه فرهنگی خواهران تشکیل می دهند.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه سخنان خود به اهمیت موضوع تبلیغ در این ایام اشاره کرد و گفت: با توجه به حضور ۲۳هزار مازندرانی در قالب ۲۵۰ هیات از شهرهای مختلف مازندران، ۱۴۵مبلغ و مبلغه در این ایام همراه زائران اعزام خواهند شد.
 
شکریان‌امیری در پایان ضمن اشاره به بازدید از هیات مذهبی استان در جوار حرم ملکوتی آقا علی بین موسی الرضا (ع) در سال‌های گذشته و گفت‌وگو با آنها، خاطرنشان کرد: طبق سنوات گذشته سرپرست استانداری مازندران و برخی مسئولان استانی و شهرستانی از هیات اعزامی به مشهد مقدس بازدید خواهند داشت و از نزدیک با آنان دیدار و گفت‌‌وگو خواهند کرد.
 
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار