دیدار فرمانده نهاجا با خانواده شهید برومند

فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید برومند دیدار کرد.
کد خبر: ۳۱۷۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵ - 06November 2018

دیدار فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید برومندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش، به همراه حجت‌الاسلام سیداحمد قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی و رئیس اداره حفاظت اطلاعات نهاجا با حضور در منزل سرباز شهید علی برومند، با خانواده این شهید دیدار کردند.

امیر نصیرزاده در این دیدار ضمن ادای احترام به مقام شامخ این شهید عنوان کرد: مادران شهدا همواره به عنوان نماد‌های ایثار، گذشت و الگو‌های صبر برای همه افراد جامعه محسوب می‌شوند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه، ضمن تحسین صبر و شکیبایی این مادر شهید از وی برای توفیق همه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران از جمله نیروی هوایی ارتش طلب دعای خیر کرد.

مادر شهید برومند نیز در این دیدار ضمن بیان خاطراتی از فرزند شهیدش، از توجه ویژه فرمانده نیروی هوایی و سرکشی به خانواده شهدا ابراز خشنودی و رضایت کرد.

بنا بر این گزارش، سرباز شهید جاوید الاثر علی برومند متولد ۱۳۴۰ در شهر تهران بود که در سال ۱۳۶۱ پس از یک بار مجروحیت از ناحیه کمر، مجددا داوطلبانه به پایگاه وحدتی دزفول و از آنجا به منطقه شلمچه اعزام و در مردادماه سال ۶۱ در عملیات رمضان مفقودالاثر شد.

انتهای پیام/ ۲۳۱

نظر شما
پربیننده ها