حسن‌پور در گفت‌وگو با دفاع پرس:

اتحادیه کسب و کار‌های اینترنتی با حمایت بسیج اصناف راه اندازی شد

مسئول سازمان بسیج اصناف کشور گفت: موضوع و اهمیت کسب و کار‌های اینترنتی باعث شد با حمایت بسیج اصناف، اتحادیه کسب و کار‌های اینترنتی راه اندازی شود.
کد خبر: ۳۱۷۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۹ - 08November 2018

اتحادیه کسب و کار‌های اینترنتی با حمایت بسیج اصناف راه اندازی شدغلامرضا حسن‌پور مسئول سازمان بسیج اصناف کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، درباره کسب و کار‌های اینترنتی اظهار داشت: کسب و کار‌های اینترنتی با توجه به استفاده از تکنولوژی روز مفید است و حتی در آینده بیشتر کسب‌وکار‌های جامعه بوسیله اینترنت انجام می‌شود؛ اما در حال حاضر بیشتر مردم برای خرید، باید کالا را ببینند.

وی افزود: موضوع و اهمیت کسب و کار‌های اینترنتی باعث شد با حمایت بسیج اصناف، اتحادیه کسب و کار‌های اینترنتی راه اندازی شود که این وظیفه آن نظارت و کنترل این نوع کسب و کار‌ها است.

حسن پور تاکید کرد: البته باید این موضوع را هم مورد توجه قرار دهیم که چنانچه نسبت به توسعه کسب وکار‌های اینترنتی غفلت کنیم، ممکن است خیلی از واحد‌های صنفی تعطیل شوند؛ پس یکی از اهدف این اتحادیه این است که کسب و کار‌های اینترنتی را به واحد‌های صنفی متصل کند تا واحد‌های صنفی فعالیت خود را در این فضا معرفی کنند.

انتهای پیام/ ۲۳۱

نظر شما
پربیننده ها