معاون فرهنگی بنیاد شهید بوشهر خبر داد؛

اعزام همسران جانبازان بوشهری به اردوی زیارتی قم

«اصغر جمع‌آوری» گفت: تعداد ۴۵ نفر از همسران گران‌قدر جانبازان سرافراز استان بوشهر به اردوی چهار روزه زیارتی قم و جمکران اعزام شدند.
کد خبر: ۳۱۷۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷ - 10November 2018

اعزام همسران جانبازان سرافراز به اردوی زیارتیبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، «اصغر جمع‌آوری» معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران بوشهر، با بیان این‌که تعداد ۴۵ نفر از همسران گران‌قدر جانبازان سرافراز استان به اردوی زیارتی قم و جمکران اعزام شدند، اظهار داشت: این اردوی زیارتی و فرهنگی از صبح امروز (شنبه) آغاز و به مدت ۴ روز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: ازجمله برنامه‌هایی که در این اردو برگزار خواهد شد، می‌توان به زیارت حرم مطهر حضرت معصومه (س)، زیارت مسجد جمکران، اجرای برنامه‌های فرهنگی و برپایی کلاس‌های آموزشی اشاره کرد.

معاون فرهنگی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر با بیان این‌که یکی از اولویت‌های سال جاری این معاونت، برپایی اردو‌های فرهنگی و تفریحی برای جامعه ایثارگری به‌ویژه همسران و والدین معظم شهدا و فرزندان دانشجو و دانش‌آموز آن‌ها خواهد بود، افزود: با برگزاری اردو‌ها اوقات فراغت دانشجویان و دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر غنا بخشیده می‌شود و همچنین باعث ایجاد روحیه شادی و نشاط در خانواده این قشر معظم خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک نیز اردوی‌هایی برای سایر اقشار جامعه عزیز ایثارگری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار