برگزاری اولین جلسه جشنواره «ترنم فتح» در اصفهان

اولین جلسه ستاد هماهنگی برگزاری دومین جشنواره «ترنم فتح » در استان اصفهان برگزار شد.
کد خبر: ۳۱۷۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱ - 11November 2018

برگزاری جشنواره «ترنم فتح» در اصفهانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اصفهان، اولین جلسه ستاد هماهنگی برگزاری دومین جشنواره «ترنم فتح» با حضور مسئولان، گروه‌های موزیک و رزمنوازی یگان‌های سپاه، ناجا و ارتش مستقر در استان اصفهان در سالن جلسات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس این استان برگزار شد.

«جواد ایزددوست» مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان در این جلسه با اشاره به اهمیت جشنواره ترنم فتح، گفت: با اینکه گروه‌های موزیک در یگان‌های نظامی بسیار پرتلاش بوده، اما مهجور مانده‌اند لذا برگزاری این جشنواره می تواند گوشه‌ای از فعالیت های آنها را انعکاس بدهد.

دبیر جشنواره ترنم فتح استان اصفهان با ارائه گزارش جشنواره در سال گذشته که در سطح استان تهران برگزار شد، عنوان کرد: با توجه به استقبال یگان‌ها و بازخورد آن در بین علاقه‌مندان می‌شود این جشنواره را به صورت منطقه‌ای و استانی نیز برگزار کرد.

وی در پایان با اشاره به برگزاری این جشنواره در آذر ماه امسال در استان اصفهان متذکر شد: برگزیدگان استانی به جشنواره منطقه‌ای که در دی ماه سال جاری به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود راه یافته و اگر حائز رتبه شدند می‌توانند با حضور در مرحله کشوری که در بهمن ماه در تهران برگزار می‌شود با سایر گروه ها رقابت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها