گزینه تصدی شهرداری تهران:

20 درصد در حوزه توسعه ریلی پیشرفت داشتیم/ نیازمند مشارکت عمومی و خصوصی در پایداری مالی هستیم

غلامرضا انصاری گفت: امروز حمل و نقل شهری 98 درصد پیشرفت داشته است؛ اما این آمار در حمل و نقل ریلی 20 درصد است.
کد خبر: ۳۱۸۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶ - 11November 2018

تنها ۲۰ درصد در حوزه توسعه ریلی پیشرفت داشتیم/ نیازمند مشارکت عمومی و خصوص در پایداری مالی هستیمبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، غلامرضا انصاری گزینه تصدی شهرداری تهران ظهر یکشنبه در نود و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه مردم سالاری یکی از مهم‌ترین وظایف ماست، اظهار داشت: باید با صداقت و با تمام توان برای مردم کار کنیم.

وی افزود: مدیریت شهری متشکل از سه رکن اصلی شورا، مدیران و سرمایه انسانی است که اجرای این سه رکن باید با هم همراهی داشته باشند؛ اگر این سه رکن باهم هماهنگ باشند، می‌توان خدمتی خوب، ارزان و کارآمد به مردم ارائه داد.

انصاری با بیان اینکه باید بازگشت به قانون داشته باشیم، گفت: اگر محور اساسی کارهایمان قانون باشد، می‌توانیم به خوبی کار‌ها را پیش ببریم و هرکجا نقص قانون است آن را برطرف کنیم.

گزینه تصدی شهرداری تهران افزود: باید اصلاحات اساسی در قانون را بر اساس مردم سالاری انجام دهیم؛ برنامه‌های من برای شهرداری در کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت طراحی شده است.

وی ادامه داد: شفافیت، اعتماد سازی، ارتباط با بانک‌ها و تعامل با اصناف، مجلس، قوه قضاییه و دولت از برنامه‌های کوتاه مدت است. اجرای قانون پسماند، توسعه شبکه حمل و نقل عمومی و ریلی از نیز جمله برنامه‌های بلند مدت است.

انصاری گفت: تلاش ما این است زیر سطح شهر و شرایط ریلی را توسعه دهیم، امروز حمل و نقل شهری 98 درصد پیشرفت داشته است؛ اما این آمار در حمل و نقل ریلی 20 درصد است.

نامزد تصدی شهرداری تهران افزود: توسعه فضای زیر سطحی پارکینگ‌ها یکی از برنامه‌های من در شهر تهران است؛ چرا که متاسفانه امروز شهر را پارکینگ‌ها تصرف کرده و امروز بیشتر برنامه‌ها خودرو محور است که باید در این خصوص برنامه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه توسعه مشارکت‌های عمومی و خصوصی یکی از مهمترین برنامه‌ها است، گفت: مشارکت‌ها می‌تواند کمک زیادی در پایداری مالی در شهرداری داشته باشد.

انصاری با اشاره به هوشمندسازی که می‌تواند باعث شفافیت سازی شود، افزود: هوشمندسازی می‌تواند نقش مهمی در تسهیل کار مردم داشته باشد.

وی با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی امروز چهره شهر را خراب کرده است، گفت: باید در این خصوص با سازمان‌های مردم نهاد همکاری داشته باشیم تا بتوانیم در این خصوص آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهیم.

نامزد تصدی شهرداری با بیان اینکه رکود در بخش اقتصادی فزصتی برای جذب سرمایه‌های عمومی در بانک‌هاست، گفت: این یک فرصت است برای تبدیل پول کاغذی به پول پروژه‌ای و تبدیل پول پروژه‌ای به فاینانس است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار