حجت‌الاسلام جهانبخشی:

کارگاه آموزش روایتگری دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در یاسوج برگزار می‌شود

مدیر نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری کارگاه یک روزه آموزش روایتگری دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در یاسوج خبر داد.
کد خبر: ۳۱۸۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۵ - 11November 2018

کارگاه آموزش روایتگری دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در یاسوج برگزار می‌شودحجت‌الاسلام «کمال جهانبخشی» مدیر نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در یاسوج، اظهار داشت: کارگاه یک‌روزه آموزش روایتگری دفاع مقدس و انقلاب اسلامی با هدف ترویج و تبیین فرهنگ جهاد و شهادت بین اقشار مختلف مردم روز چهارشنبه 23 آبان برگزار می‌شود.

وی افزود: این کارگاه آموزشی با مشارکت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد، سازمان بسیج طلاب و حفظ آثار سپاه فتح استان با حضور ۴۰ نفر از طلاب خواهر و برادر برگزار می‌شود.

مدیر نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: این کارگاه بیشتر جهت آگاهی بخشی طلابی برگزار می‌شود که همراه با کاروان‌های راهیان نور به مناطق جنوب اعزام می‌شوند و باید از حداقل اطلاعات بهره‌مند باشند.

جهانبخشی عنوان کرد: این کارگاه بر حسب نیاز و با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری برگزار می‌شود که فرمودند: «باید دفاع مقدس و جهاد و شهادت زنده نگه داشته شوند تا نسل امروز به همان نسلی که اوج تاریخ دفاع مقدس را آفرید، ملحق شود».

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها