نژادبهرام در گفت‌وگو با دفاع پرس:

نیروهای مسلح در نوسازی بافت‌های فرسوده عملکرد مثبتی داشته‌اند

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: در پی بازدید اخیری که در برخی از مناطق مسکونی متعلق به نیروهای مسلح داشتم در جریان نوسازی بعضی از این ساختمان‌ها قرار گرفتم که این اقدام نیروهای مسلح قابل ستایش است.
کد خبر: ۳۱۸۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۰ - 13November 2018

«زهرا نژادبهرام» عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار‌ اجتماعی دفاع پرس،‌ در مورد‌ نوسازی بافت فرسوده در برخی از مناطق مسکونی متعلق به ‌نهاد‌های نظامی اظهار داشت: امروز در شهر تهران بیش از سه هزار بافت فرسوده داریم که باید برای نوسازی این قسمت آسیب‌دیده تهران اقدامات برنامه ریزی شده دقیقی‌ صورت بگیرد.

وی افزود:‌ مناطق مسکونی مانند زینبیه که زیر نظر نیروهای مسلح هستند، جزو قسمتی‌ از‌ تهران است که برخی از سازه های آن متعلق به‌ بیش از 30 سال قبل است و باید نوسازی در این مناطق صورت بگیرد.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره‌ به بازدید‌های اخیر خود از مناطق مسکونی ‌متعلق به نهاد‌های نظامی گفت:‌ در‌ پی بازدید اخیری که در برخی از مناطق مسکونی متعلق به نیروهای مسلح داشتم در جریان نوسازی بعضی از این ساختمان‌ها قرار گرفتم که این اقدام نیروهای مسلح قابل ستایش است؛ با وجود این، شورای شهر نیز آمادگی کامل همکاری با نهاد‌های نظامی را دارد تا در زمینه نوسازی بافت فرسوده در کنار هم به شهر تهران خدمت کنیم.

نژادبهرام ادامه‌داد: شورای شهر تهران‌ نوسازی بافت فرسوده را بر اساس درخواست مردمی پیگیری می‌کند، اما برخی از مناطق تهران مانند قصر فیروزه، ‌زینبییه و... زیر نظر نهاد‌های نظامی است و باید با همکاری نیروهای مسلح نوسازی این بافت‌ها صورت بگیرد در غیر این‌صورت شورای شهر نمی‌تواند در تصمیم‌گیری برای این مناطق مسکونی شرکت داشته باشد.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: نوسازی بافت فرسوده در مناطق زیر نظر نهادهای نظامی فقط بنا به درخواست نیروهای مسلح انجام می‌پذیرد که خوشبختانه در زمینه نوسازی بافت‌های فرسوده بسیار موفق و خوب عمل کرده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار