فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

حضور مقتدرانه پلیس بسیاری از جرائم را کاهش داده است

سردار «منوچهر امان‌اللهی» گفت: با حضور مقتدرانه پلیس در صحنه‌های مختلف، شاهد کنترل بسیاری از جرائم و کاهش آن‌ها در سطح استان بوده‌ایم.
کد خبر: ۳۱۸۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳ - 12November 2018

حضور مقتدرانه پلیس بسیاری از جرائم را کاهش داده استبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، سردار سرتیپ دوم پاسدار «منوچهر امان‌اللهی» فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، در مراسم صبحگاه عمومی پلیس کرمانشاه که در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، اظهار داشت: با حضور مقتدرانه پلیس در صحنه‌های مختلف، شاهد کنترل بسیاری از جرائم و کاهش آن‌ها در سطح استان بوده‌ایم.

وی ادامه داد: با تلاش‌های شبانه‌روزی یکایک همکاران در بخش‌های مختلف انتظامی استان، شاهد امنیتی مطلوب هستیم؛ به‌گونه‌ای که فضا برای مجرمان بسیار ناامن شده است.

سردار امان‌اللهی خاطرنشان کرد: البته در ایجاد این امنیت، همکاری و همراهی مردم با ماموران پلیس نیز بسیار موثر بوده و به‌طور قطع هر قدر این هم‌افزایی و همراهی افزایش یابد، شاهد شرایط بهتری در این خصوص خواهیم بود.

فرمانده انتظامی کرمانشاه گفت: رضایتمندی مردم از مجموعه اقدام‌های پلیس بهترین پاداش برای کارکنان خدوم و بی‌ادعای نیروی انتظامی است که جان بر کف برای امنیت‌آفرینی زحمت می‌کشند.

وی تاکید کرد: پلیس در هر جامعه‌ای نماد و الگوی اقتدار، صبر و متانت به شمار می‌رود و در کشور ما نیز این قضیه صادق است؛ به‌گونه‌ای که خیلی‌ها با دیدن پلیس آرامش پیدا می‌کنند.

سردار امان‌اللهی گفت: الگو بودن پلیس وظیفه همکاران را سخت‌تر از قبل کرده است؛ به‌گونه‌ای که رفتار، گفتار و نوع برخورد آن‌ها در جامعه و حتی درون خانواده همواره زیر ذره‌بین قرار دارد؛ بنابراین همواره باید با متانت و صبر و تحملی فراتر از دیگر افراد جامعه با قضایا و اتفاقات پیرامونی برخورد کرد.

رئیس پلیس کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود به سالگرد وقوع زلزله ۲۱ آبان‌ماه سال گذشته کرمانشاه اشاره و اظهار داشت: این حادثه تلخ و تاسف‌بار دل همه مردم کشور را به درد آورد و حتی بسیاری از جهانیان نیز با ما ابراز همدردی کردند.

وی گفت: در این حادثه سخت، پلیس به عنوان یک وظیفه ذاتی از همان دقایق ابتدایی وقوع حادثه در صحنه خدمتگزاری به مردم و افراد حادثه دیده حاضر شد و بسیاری از همکاران ما در بخش‌های مختلف به امدادرسانی و کمک مشغول شدند.

سردار امان‌اللهی در پایان گفت: تامین امنیت شهر‌های و روستا‌های زلزله‌زده به خوبی انجام و پلیس اجازه نداد حادثه و اتفاق دیگری برای زلزله‌زدگان رخ دهد تا کام آن‌ها بیش از این تلخ نشود، خدمات‌رسانی که امروز و پس از گذشت یک‌سال از آن اتفاق همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار