بروجردی:

تمام اهداف دشمنان در تیررس موشک‌های ما قرار دارند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: امروز تمام اهداف دشمنان در تیررس موشک‌های ما قرار دارند؛ البته سیاست ما جنگ با دنیا نیست؛ ولی اگر اشتباه صدام‌ را علیه ما تکرار کنند، به شدت پشیمان خواهند شد.
کد خبر: ۳۱۸۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۷ - 12November 2018

تمام اهداف دشمنان در تیررس موشک‌های ما قرار دارندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، «علاءالدین بروجردی» عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در کنگره بین المللی «بر فراز اقتدار» که به مناسبت هفتمین سالگرد شهادت شهید طهرانی مقدم برگزار شد، اظهار داشت: ده ها هزار شهید در دفاع مقدس تقدیم انقلاب کردیم تا سرافرازی به دست آوریم؛ زیرا قبل از انقلاب ۶۰ هزار مستشار آمریکایی در ایران حضور داشتند؛ مستشارانی که بر تمام مقدرات کشورمان حاکم بودند. از سوی دیگر در جنگ تحمیلی هم برای دفاع از این ملت مجبور بودیم دست به سوی دیگران دراز کنیم؛ برای اینکه توانمندی‌های دفاعی کشورمان ضعیف بود.

وی افزود: اکنون به برکت تلاش های شهید طهرانی مقدم از روزهای سخت فاصله گرفته‌ایم به نحوی که در حال حاضر جزو چند کشور معدود موشک ساز در جهان محسوب می شویم با این توانمندی که می توانیم از فاصله ۶۰۰ کیلومتری اهداف مورد نظر را به صورت دقیق مورد اصابت قرار دهیم.

بروجردی ادامه داد: امروز تمام اهداف دشمنان در تیررس موشک‌های ما قرار دارند؛ البته سیاست ما جنگ با دنیا نیست؛ ولی اگر اشتباه صدام‌ را علیه ما تکرار کنند، به شدت پشیمان خواهند شد.

وی تاکید کرد: اگرچه اسراییل، عراق، سوریه و لبنان را مورد حمله قرار داده، ولی تاکنون جرات حمله به ایران را پیدا نکرده است؛ چون وقتی در جنگ ۳۳ روزه با حزب الله لبنان که فرزندان انقلاب اسلامی ایران هستند، مجبور به پذیرش شکست شدند، قطعا می دانند در صورت حمله به ایران شکست خواهند خورد.

انتهای پیام/ ۲۳۱

نظر شما
پربیننده ها