سردار اشتری در دیدار با آیت‌الله نور مفیدی:

ناکامی دشمنان در ایجاد آشوب در کشور/ وضعیت امنیتی کشور مطلوب است

فرمانده نیروی انتظامی با مطلوب ارزیابی کردن وضعیت امنیت کشور گفت: با هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب و نیز هوشیاری مردم، اهداف دشمنان به خصوص آمریکا در ایجاد آشوب ناکام ماند.
کد خبر: ۳۱۸۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷ - 13November 2018

ناکامی دشمنان به ویژه آمریکا در ایجاد آشوب در کشور/ وضعیت امنیتی کشور مطلوب استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «حسین اشتری» فرمانده ناجا در دیدار با آیت الله «سیدکاظم نورمفیدی» نماینده ولی فقیه در استان گلستان ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول، اظهار داشت: بحمدالله به برکت همدلی و هماهنگی موجود، امنیت مطلوبی در این استان برقرار است.

وی افزود: اقدامات خیلی خوبی از سوی فرمانده انتظامی این استان برای پیشگیری از وقوع جرایم صورت گرفته است به گونه‌ای که روند رو به رشدی را از این بابت به خصوص در فرماندهی مرزبانی و دریابانی شاهد هستیم که ان‌شاءالله روز به روز این امر ارتقا یابد.

سردار اشتری جلسه جمع‌بندی ستادی و همچنین بازدید از مرز را از دیگر برنامه‌های سفر خود به استان گلستان نام برد و هدف از آن را نظارت و بررسی بر اقدامات انجام شده از سوی این فرماندهی در راستای ارتقای امنیت برشمرد.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور با مطلوب ارزیابی کردن وضعیت امنیت کشور، تصریح کرد: با هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و نیز هوشیاری مردم اهداف دشمنان به خصوص آمریکا در ایجاد آشوب ناکام ماند؛ امیدواریم با همت و تلاش مسئولان و مدیران مشکلات مردم برطرف شود.

سردار اشتری در ادامه به ماموریت نیروی انتظامی در تامین امنیت کنگره عظیم اربعین حسینی (ع) اشاره و بیان کرد: اعزام بیش از 30 هزار نفر از همکاران ما از اقصی نقاط کشور به مرز‌های مهران، چذابه و شلمچه در راستای خدمت رسانی به زائران توفیق داشتیم؛ البته با توجه به تردد بیش از 2 میلیون زائر و نیز بازگشت آنان از مرز‌های سه گانه، هیچ‌گونه مشکل امنیتی گزارش نشد.

وی با بیان اینکه خدمتگزاری به زائران برای ناجا یک افتخار محسوب می‌شود که توانست خادم زوار اباعبدالله الحسین (ع) باشد، گفت: آمادگی خوبی در نیروی انتظامی به منظور ارائه خدمات شایسته به مردم وجود دارد، با توجه به فرمایشات و نیز تدابیر داهیانه رهبر معظم انقلاب تلاش می‌کنیم تا خدمتگزاران خوبی برای آنان باشیم.

فرمانده ناجا ادامه داد: ماموریت عظیم اربعین در اعتمادسازی و علاقه مردم به نیروی انتظامی بسیار تأثیرگذار بوده به گونه‌ای که موجب شد تا اعتماد آنان به پلیس افزایش پیدا کند. بایستی از این فرصت در راستای تعامل هرچه بیشتر آحاد جامعه با پلیس و نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده شود.

بهبود وضعیت معیشتی مرزنشینان در امنیت مرز‌ها نقش بسیار تاثیرگذاری دارد

در ادامه این دیدار، آیت الله «سیدکاظم نورمفیدی» نماینده ولی فقیه در استان گلستان نیز ضمن خیرمقدم به فرمانده ناجا، اظهار داشت: ان‌شاءالله این سفر برای مردم استان مبارک باشد.

وی تصریح کرد: امنیت از نعمت‌هایی است که پروردگار متعال، پیامبر اکرم (ص) و ائمه معصومین (ع) بر این مقوله تاکیدات فراوانی داشتند و کسانی که برای امنیت جامعه تلاش می‌کنند، مورد دعای خیر این بزرگواران قرار می‌گیرند.

امام جمعه گرگان تصریح کرد: شما امنیت سازان زندگی بهشتی را برای مردم تأمین می‌کنید که امری خداپسندانه است و از دعای خیر ائمه اطهار (ع) بی نصیب نخواهید ماند.

وی خاطرنشان کرد: خدا را شاکر هستیم که مردم استان گلستان از امنیت استان راضی و خشنود هستند؛ هرچند بهبود وضعیت معیشتی مرزنشینان در امنیت مرز‌ها نقش بسیار تاثیرگذاری دارد.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان تأکید کرد: در این استان، اهل سنت از بهترین‌ها و همراه نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و الحمدالله وضعیت مطلوبی در این استان حاکم است.

آیت الله نورمفیدی ضمن قدردانی از نیروی انتظامی برای تامین امنیت کنگره عظیم اربعین و ارائه خدمات شایسته به زائران اباعبدالله الحسین (ع)، گفت: مهم‌ترین سبقه کنگره اربعین، حرکت حسینی (ع) است که خدمت به زائران ابا عبدالله الحسین (ع) برکات زیادی را به همراه خواهد داشت؛ بحمدالله با وجود تردد خیل عظیم زائران هیچ حادثه‌ای پیش نیامد و مراسم اربعین در امنیت کامل برگزار شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار