رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

آمریکایی‌ها کور خوانده‌اند که ما دچار عقب‌نشینی شویم/ آینده جهان متعلق به آمریکا نیست

سردار «غلامحسین غیب‌پرور» گفت: ما به قطع یقین عرض می‌کنیم که آینده جهان متعلق به آمریکا نیست، بلکه متعلق به اسلام و مستضعفان جهان و متعلق به امت محمد است، دشمنان اسلام در رأس آن امریکا کور خوانده‌اند که ما دچار عقب نشینی شویم ما سست نشده و اهل معامله دین‌مان با دنیای کثیف آن‌ها نیستیم.
کد خبر: ۳۱۸۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰ - 13November 2018

آمریکایی‌ها کور خوانده‌اند که ما دچار عقب‌نشینی شویم/ آینده جهان متعلق به آمریکا نیستبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از قزوین، سردار «غلامحسین غیب‌پرور» رئیس سازمان بسیج مستضعفین، امروز (سه‌شنبه) در اجلاسیه بانوان کنگره ملی ۳ هزار شهید استان قزوین، اظهار داشت: درود خدا بر شما مردم قزوین که پای اسلام و انقلاب ایستاده‌اید. هر کسی که سندی محکم بخواهد از مردم قزوین، این سند همان ۳ هزار شهید گلگون کفنی هستند که جان خود را تقدیم انقلاب کردند.

سردار غیب‌پرور با بیان خاطراتی از سرداران شهید قزوین، گفت: سایر شهدای ما نیز چون شهیدان «بابایی» و «لشگری» ساده‌زیست و انقلابی بودند، حجت‌الاسلام «ابوترابی» اسارت را به اسارت درآورد و در انقلابی‌گری در قله ایستاد و هر مصیبت و رنجی را تحمل کرد تا درس مقاومت و ایستادگی را در اردوگاه‌های مختلف بیاموزد و در قله قرار گرفتن «ابوترابی» منحصر به دوران اسارت وی نبود و شاهد بودیم که پس از دوران اسارت نیز انقلابی حضور داشت.

وی افزود: شهدای استان قزوین فقط اختصاص به شما ندارند و شهدایی چون «بابایی» و «لشگری» و مرحوم حجت‌الاسلام «ابوترابی» متعلق به همه امت اسلام و افتخار استان قزوین هستند. شناسنامه و هویت ملت قهرمان ملت ایران شهدا هستند و دنیا باید ما را با شهیدان بشناسند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بابیان این‌که پیام شهدای ما ایستادگی در راه انقلاب است، تصریح کرد: امروز دشمنی دشمنان روزبه‌روز در حال افزایش است، آیا امروز آمریکا مطابق آمریکای ۴۰ سال قبل است؟ این کشور دچار ضعف شدید شده و رو به افول است و هیمنه پوشالی آن نیز در حال شکست است.

وی با بیان برخی خباثت‌های دولت و ارتش آمریکا در منطقه، تأکید کرد: ما به قطع یقین عرض می‌کنیم که آینده جهان متعلق به آمریکا نیست، بلکه متعلق به اسلام و مستضعفان جهان و متعلق به امت محمد است. مردم عزیز بدانید شهدا می‌خواهند ما قدردان انقلاب باشیم و دچار سستی و رخوت نشویم.

سردار غیب‌پرور در پایان بیان کرد: ما به قطع یقین عرض می‌کنیم که آینده جهان متعلق به آمریکا نیست، بلکه متعلق به اسلام و مستضعفان جهان و متعلق به امت محمد است، دشمنان اسلام در رأس آن امریکا کور خوانده‌اند که ما دچار عقب نشینی شویم ما سست نشده و اهل معامله دین‌مان با دنیای کثیف آن‌ها نیستیم.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار