سرلشکر فیروزآبادی:

داعش همان یزید و مکتبش، مکتب شمر است/ باید حسینی در برابر یزیدیان ایستاد

رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: امروز داعش همان یزید است و مکتبش همان مکتب شمر است.
کد خبر: ۳۱۸۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۲ - 22October 2014

داعش همان یزید و مکتبش، مکتب شمر است/ باید حسینی در برابر یزیدیان ایستاد

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس به نقل از دفتر ویژه ستادکل نیروهای مسلح، سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستادکل نیروهای مسلح در جلسه هیئتامنای دانشگاه عالی دفاع ملی با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم، گفت: در آستانه ماه محرم و مراسم عزای حسینی قرار داریم. مراسمی که پیامش پیروزی خون بر شمشیر است و امام حسین(ع) در این نهضت فرمود که ما "خرجتالامطلبالاصلاح فیامهجدی"؛ اسلام و امت پیامبر با انحرافات و گمراهیهایی مواجه هستند که امام حسین(ع) احساس میکند که اگر قیام نکند و خون خود و خاندان پیامبر را نثار اسلام نکند، از اسلام چیزی باقی نمیماند.

وی افزود: اینکه پیامبر فرمودند:«حسینمنیوانامنحسین» از همینجاست، چون حسین منی که مشخص است حسین فرزند زهرا(س) و فرزند پیامبر(ص) است، پس حسین منی انا من حسین چیست؟ انا من حسین همین است که اگر حسین نباشد و قیام نکند نام پیامبر و دین پیامبر و یاد پیامبر نمیماند، بنابراین ماندن پیامبر، ماندن یاد پیامبر و نام پیامبر و دین پیامبر به حسین(ع) است.

سرلشکر فیروزآبادی گفت: الحمدالله ملت بزرگ ما حسینی هستند و مکتب حسینی امروز در ایران میدرخشد و اعتلای او آثار خودش را در سایر کشورهای اسلامی نشان میدهد؛ مطلب جدیدی که اتفاق افتاده این است که بنیامیه و یزیدیان امروز هستند. امروز داعش همان یزید است و مکتبش همان مکتب شمر است و رسالت حسینی به جوشش خون حسینی امروز برای مسلمانان پرچمدار دفاع از اسلام و قرآن و همه مذاهب اسلامی است که بیاموزد حسینی باید در برابر یزیدیان ایستاد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها