سردار اشتری:

مرزبانی نگاه صرفا امنیتی به مرز ندارد/ تعامل مرزنشینان عامل موفقیت مرزبانی در ماموریت‌هاست

فرمانده نیروی انتظامی گفت: بحمدالله برادران اهل شیعه و سنی و نیز فرماندهان مرزبانی در کنار شما مرزنشینان هستند امروز مرزبانی نگاه صرفا امنیتی به مرز ندارد و هدف رسیدن به آرامش است.
کد خبر: ۳۱۸۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶ - 13November 2018

مرزبانی نگاه صرفا امنیتی به مرز ندارد/ تعامل مرزنشینان عامل موفقیت مرزبانی در ماموریت‌هاستبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «حسین اشتری» فرمانده ناجا در نشست با سران طوایف و ریش سفیدان مرزی استان گلستان، اظهار داشت: در هفته وحدت، توفیق پیداکردیم با مسئولان، سران طوایف و ریش سفیدان مرزی استان دیداری داشته باشیم همچنین از ائمه جمعه و جماعات، شهردار و مردم عزیز «اینچه برون» به خاطر هماهنگی و تعامل با ناجا تشکر و قدردانی می کنیم.

فرمانده ناجا، هدف از این بازدید را آشنایی بیشتر به وضعیت مرزی «اینچه برون»، رفع مشکلات حوزه مرزبانی در راستای کمک به همکاران عزیز و نیز عرض خدا قوت به مرزنشینان گرانقدر عنوان کرد.

عالی ترین مقام انتظامی کشور با بیان اینکه مرزنشینان بالاترین پشتوانه ما به شمار می آیند، گفت: با هماهنگی و تعامل مطلوب مرزنشینان با مرزبانان، بهترین موفقیت‎ها در مأموریت و عملیات‌ها رقم خورده است؛ شما مرزنشینان مرزبانان واقعی هستید.

وی به دیدار خود با نماینده ولی فقیه در استان گلستان اشاره و خطاب به سران طوایف و ریش سفیدان، بیان کرد: در این دیدار آیت الله «سیدکاظم نورمفیدی» رضایت کامل خود از اهل سنت ترکمن را اعلام کرد.

فرمانده ناجا بیان کرد: بحمدالله برادران اهل شیعه و سنی و نیز فرماندهان مرزبانی در کنار شما مرزنشینان هستند، امروز مرزبانی نگاه صرفا امنیتی به مرز ندارد و هدف، رسیدن به آرامش است.

سردار اشتری با بیان اینکه با رفع مشکلات مردم، امنیت و آرامش حاصل می‌شود، گفت: بایستی با تمام توان برای حل مشکلات مرزنشینان اقدام شود؛ رونق بازارچه مرزی نیز به امنیت و آرامش نیاز دارد تا ان شاءالله شاهد رشد و ارتقاء اقتصادی در این منطقه باشیم.

عالی ترین مقام انتظامی کشور مطرح کرد: از تعامل، وحدت و یکرنگی که در منطقه و بخش وجود دارد، تشکر می‌کنم که این امر موجب دلگرمی و هماهنگی میان مردم و مسئولان شده است.

فرمانده ناجا افزود: نیروی انتظامی، حافظ جان، مال، ناموس و آبروی مردم است؛ برای امنیت، آرامش و آسایش مردم با تمام وجود تلاش می‌کنیم و شاهد این ادعا شهدایی است که ناجا روزانه تقدیم میهن اسلامی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در طول 8 هزار و 755 کیلومتر مرز جمهوری اسلامی، مرزبانان در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند؛ ان‌شاء الله بتوانیم این امنیت و آرامش را با کمک دعای خیر شما مرزنشینان ارتقاء داده تا توفیقات بیشتری نسبت به گذشته حاصل شود.

عالی ترین مقام انتظامی کشور خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران یک جزیره امن و با ثبات است هر چند هر از گاهی گروهک‌های تروریستی حرکت‌های مذبوحانه‌ای انجام می‌دهند اما این به معنی ناامنی نیست.

وی به حضور گسترده نیروی انتظامی در اقصی نقاط کشور و نیز تمامی عرصه‌ها اشاره و تصریح کرد: تأمین امنیت و حفاظت از مرزهای کشور از مهم‌ترین مسئولیت ناجا با همکاری نیروهای مسلح است، به گونه‌ای که حتی در یک وجب از خاک میهن اسلامی ناامنی وجود ندارد؛ الحمدالله امنیت مثال زدنی و با ثبات در کشور داریم که این به خاطر وحدت و همدلی مردم است به گونه ای که برکات زیادی را به همراه داشته است.

سردار اشتری در خاتمه گفت: امیدواریم چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با شکوه تر از سال‌های گذشته برگزار شود و شاهد شکوفایی و پیشرفت روز افزون کشورمان در عرصه های مختلف باشیم.

بر اساس این گزارش، سران طوایف و ریش سفیدان مرزی با اشاره به اقدامات موثر ناجا در زمینه تامین امنیت مرزها  از تلاش های شبانه روزی مرزبانان قدردانی کردند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها