آیین تکریم و معارفه سرپرست دفتر نظارت مرکز استان خراسان شمالی برگزار شد

آیین تکریم و معارفه سرپرست دفتر نظارت مرکز استان خراسان شمالی برگزار و «منصور درتومی» به عنوان سرپرست جدید دفتر نظارت مرکز استان خراسان شمالی معرفی شد.
کد خبر: ۳۱۸۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۵ - 14November 2018

آیین تکریم و معارفه سرپرست دفتر نظارت مرکز استان خراسان شمالی برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خراسان شمالی، صبح امروز آیین تکریم و معارفه سرپرست دفتر نظارت مرکز استان خراسان شمالی با حضور رئیس هیئت نظارت بر انتخابات خراسان شمالی، معاون سیاسی امنیتی استاندار و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان برگزار شد.

در ابتدای مراسم حجت الاسلام والمسلمین «رضا نوری» رئیس هیئت نظارت بر انتخابات خراسان شمالی با اشاره به احتکارهای صورت گرفته در جامعه گفت: محتکران با احتکارهایی که انجام می دهند در واقع باعث ایجاد آسیب اجتماعی و باعث از بین رفتن اعتماد مردم نسبت به حکومت دینی می شوند.

سپس در ادامه به بیان روایات و احادیث و همچنین وظایف شورای نگهبان پرداخت و افزود: اگر کسی به دلیل مسائل جناحی، سیاسی و منافع شخصی بر سلامت و ناسالم بودن شخصی شهادت دروغ بدهد و آن شخص صاحب مقام و منصبی شود گناه تمام فسادهایی که آن شخص انجام می دهد به پای کسی که شهادت دروغ داده است نیز نوشته می شود.

در ادامه «محمود ثمینی» معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی بیان کرد: خداوند برای حق الناس و آبروی مردم به اندازه حرمت کعبه ارزش قائل است بنابراین باید در انجام مسئولیتی که به ما محول شده علاوه بر اینکه باید طبق قانون عمل کنیم به حق الناس و آبروی مردم نیز توجه کنیم.

وی اظهار کرد: همان گونه که در تاریخی که خداوند مقرر کرده باید دنیا را ترک کنیم روزی هم خواهد رسید که مسئولیت و پست و مقامی که در آن هستیم را نیز باید ترک کنیم بنابراین باید تلاش کنیم در جایگاهی که هستیم حق الناس را رعایت و طبق قانون رفتار کنیم.

در پایان «محمدابراهیم عصمتی» سرپرست سابق دفتر نظارت مرکز استان خراسان شمالی تکریم و «منصور درتومی» سرپرست جدید دفتر نظارت مرکز استان خراسان شمالی معارفه شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار