سوریه حمله رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم کرد

دولت سوریه تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی به غزه را «به شدت» محکوم و بر ایستادگی دمشق در کنار ملت فلسطین و مقاومت فلسطینیان در برابر تروریسم صهیونیستی تاکید کرد.
کد خبر: ۳۱۸۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۴ - 14November 2018

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، یک منبع مسئول وابسته به وزارت خارجه سوریه روز چهارشنبه در اظهاراتی «شدید اللحن» حملات و تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد و گفت: رژیم صهیونیستی اخیرا بر حسب عادت، عملیات جنگ‌طلبانه و نژاد پرستانه علیه ملت فلسطین از جمله علیه زنان و کودکان انجام داده و مناطق مسکونی در غزه را بمباران کرده است.

دمشق حمله رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم کرد

منبع مسئول به خبرگزاری سانا گفت که اسرائیل در این عملیات با استفاده از جنگنده‌ها و سلاح‌های غیرمجاز خود فلسطینیان را هدف قرار داده است که در پی آن صدها نفر از آنها شهید و زخمی شدند.

وزارت خارجه سوریه افزود: دمشق با شدیدترین لحن این حملات اسرائیل را محکوم می‌کند و از جامعه جهانی می‌خواهد تا فورا آن را متوقف و ماهیت جنایت‌آمیز اسرائیل و سیاست‌هایش در ادامه اشغالگری اراضی عربی که تحت حمایت آمریکا صورت می‌گیرد، فاش کند.

منبع مسئول وزارت خارجه سوریه در پایان اظهارتش بر ایستادگی دمشق در کنار ملت فلسطین و مقاومت فلسطینیان علیه تروریسم اسرائیلی تا تحقق خواسته‌های مشروع آنها در خصوص بازگشت به وطن و آزادسازی فلسطین و برپایی دولت مستقل به پایتختی قدس تاکید کرد.

حملات اخیر رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه به شهادت بیش از ۱۴ نفر از فلسطینیان و زخمی شدن چندین نفر دیگر منجر شد.

گروه‌های مقاومت فلسطینی نیز در پاسخ به این جنایت رژیم صهیونیستی، بیش از ۴۰۰ راکت و خمپاره به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین در اطراف نوار غزه شلیک کردند که در پی آن سه نفر از شهرک‌نشینیان کشته و تعدادی نیز زخمی شدند.

در پی بروز تنش و تشدید درگیری مقامات بلندپایه برخی کشورها و جامعه جهانی خواستار خویشتن داری طرفین و توقف آتشباری مناطق مسکونی از سوی رژیم صهیونیستی شدند که با میانجگیری مصر بین دو طرف فلسطینی و صهیونیستی توافق آتش بس حاصل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار