سرهنگ بخشنده به دفاع پرس خبر داد؛

کشف بیش از ۱۰ تن مواد مخدر و انهدام ۴۵ باند توزیع مواد افیونی در هفت ماه گذشته

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۰ تن مواد مخدر و انهدام ۴۵ باند توزیع مواد افیونی طی هفت ماه گذشته در این شهر خبر داد و گفت: در این مدت هیچ‌گونه ماده مخدر جدیدی کشف نشده است.
کد خبر: ۳۱۸۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴ - 16November 2018

سرهنگ «محمد بخشنده» رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، با اشاره به کشفیات این پلیس در هفت ماه گذشته اظهار داشت: از ابتدای سال تا کنون بیش از ۱۰ تن انواع مواد مخدر در تهران کشف و ضبط شده است.

وی ادامه داد: در این مدت ۴۵ باند توزیع مواد مخدر در تهران متلاشی شد و بیش از شش هزار خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

سرهنگ بخشنده افزود: همچنین با فعالیت‌های صورت گرفته در این هفت ماه بیش از ۲۵ هزار معتاد متجاهر در تهران جمع‌آوری شدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پاسخ به این سوال که آیا ماده مخدر جدیدی طی این مدت در تهران کشف شده است یا خیر، خاطرنشان کرد: برابر ضوایط و مقررات در شهر تهران سپاه پاسداران، بسیج و تمامی کلانتری‌ها انواع مواد مخدری را که کشف می‌کنند به پلیس مواد مخدر تحویل می‌دهند و در هفت ماه گذشته هیچ‌گونه مواد مخدر جدیدی تحویل داده نشده است.

وی ادامه داد: بیشترین مواد کشف شده در هفت ماه اخیر تریاک و مرفین بوده است.

سرهنگ بخشنده درباره مصرف مواد مخدر و سیگار در ورزشگاه‌های کشور نیز گفت: در ورزشگاه‌های خارجی مصرف سیگار ممنوع است؛ اما در ورزشگاه‌های داخلی اینطور نیست. همچنین به دلیل اقدامات صورت گرفته و بازرسی از تماشاگران، آمار مصرف مواد مخدر مثل گل در ورزشگاه‌ها بسیار پایین بوده است.

انتهای پیام/ ۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار